ЗВЕДЕННЯ МЕТРИК ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ НА ОСНОВІ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК

Автор(и)

  • С. Ф. Теленик Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
  • О. І. Ролік Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
  • О. М. Моргаль Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
  • О. С. Квітко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

Ключові слова:

інфраструктура інформаційних технологій, оцінювання якості сервісів, нечіткі множини, нечіткі правила, аґреґування показників якості сервісів

Анотація

Розглядається проблема оцінювання показників функціонування мереж операторів інформаційно-комунікаційних послуг. Виконано аналіз чинників впливу та існуючих рішень. Поставлено задачу аґреґування показників оцінювання якості сервісів, заданих у вигляді нечітких множин. Наведено метод побудови функції належності та нечітких правил за допомогою навчальних вибірок даних. Розроблено відповідний алгоритм навчання, який дозволяє будувати функції належності вхідних нечітких змінних і формувати нечіткі правила зведення показників оцінювання якості сервісів.

Біографії авторів

С. Ф. Теленик, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

професор кафедри автоматики та управління в технічних системах

О. І. Ролік, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

доцент кафедри автоматики та управління в технічних системах

О. М. Моргаль, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

старший викладач кафедри автоматики та управління в технічних системах

О. С. Квітко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

аспірант кафедри автоматики та управління в технічних системах

Посилання

1. Zadeh L. A. Fuzzy Sets / L. A. Zadeh // Information and Control. — 1965. — № 8.— P. 338—353.
2. Коршевнюк Л. А. Решение задачи распределения инвестиций на основе нечеткого логического вывода /
Л. А. Коршевнюк, П. И. Бидюк // Системні дослідження та інформаційні технології. — 2003. — № 2. — C. 34—42.
3. SLA Management Handbook. Vol. 1. Executive Overview. Ver. 2.1. TeleManagement Forum. — 2005. — 39 p.; Vol. 2. Concepts and Principles. Release 2.5. — TeleManagement Forum. — 2005. — 218 p.; Vol. 3. Service and Technology Examples. Ver. 2.1. — TeleManagement Forum. — 2005. — 89 p.
4. Система управління інформаційно-телекомунікаційною системою корпоративної АСУ / [С. Ф. Теленик, О. І. Ролік, М. М. Букасов, Р. Л. Соколовський] // Вісник НТУУ «КПІ». Інформатика, управління та обчислювальна техніка. — К. : «ВЕК+». — 2006. — № 45. — С. 112—126.
5. Теленик С. Ф. Моделі управління розподілом обмежених ресурсів в інформаційно-телекомунікаційній мережі /
С. Ф. Теленик, О. І. Ролік, М. М. Букасов // Вісник НТУУ «КПІ». Інформатика, управління та обчислювальна техніка. — К. : Екотех. — 2006. — № 44. — С. 243—246.
6. Boutaba R. Cyber Planner: A comprehensive toolkit for network service providers / R. Boutaba, J. Xiao, J. Aib — IEEE, 2008. — P. 382—386.
7. Automated Availability Management Driven by Business Policies / [Cai Z., Chen Y., Kumar V., Milojicic D., and other]// 10th IFIP/IEEE Symposium on Integrated Management (IM). — 2007. — P. 264—273.
8. Catanis I. An Introduction to the cognitive concept as a cost-effective method for network performance management /
I. Catanis // Wireless Communications and Networking Conference, IEEE. — 2008. — P. 3197—3201.
9. Framework for IP performance metrics / [Paxson V., Almes G., Mahdavy J., Mathis M.] // RFC 2330, Informational. — May. 1998.
10. Mahdavy J. IPPM metrics for measuring connectivity / J. Mahdavy, V. Paxson // RFC 2678/ Proposed Standard. —
September. 1999.
11. On the stability of adaptive service management / [Bergnum K., Burgess M., Jonassen T. M., Fagernes S.] // Transactions on Network and Service Management. — 2006. — Vol. 2. — № 1. — P. 13—21.
12. Utility computing SLA management based upon business objectives / [Buco M. J., Chang R. N., Luan L. Z., and other] // IBM Systems Journal. — 2004. — Vol. 43. — № 1. — P. 159—178.
13. Коршевнюк Л. А. Решение задачи распределения инвестиций между альтернативными проектами / Л. А. Кор-шевнюк, П. И. Бидюк // Збірник наукових праць Інституту проблем моделювання в енергетиці ім. Г. Є. Пухова. — Випуск 17. — Київ, 2002. — С. 26—33.
14. Коршевнюк Л. О. Система нечіткого логічного виводу із зваженою істинністю / Л. О. Коршевнюк, М. Ю. Мінін // Единое информационное пространство ‘2004 : сборник докладов II-й Международной научно-практической конференции. — Днепропетровск: ИПК ИнКомЦентра УГХТУ, 2004. — C. 114—117.
15. Метод формування логічного висновку із залученням експертного комітету / [С. Ф. Теленик, П. І. Бідюк,
Л. О. Коршевнюк, В. С. Хмелюк] // Проблеми програмування. — 2008. — № 4. — С. 73—83.
16. Mamdani E. H. Applications of fuzzy logic to approximate reasoning using linguistic synthesis / E. H. Mamdani // IEEE Transanctions on Computers. — 1977. — V. 26, No. 12. — P. 1182—1191.
17. Sugeno M. An introductory survey of fuzzy control / M. Sugeno // Information Sciences. — No 36, 1985. — P. 59—83.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 155

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
С. Ф. Теленик, О. І. Ролік, О. М. Моргаль, і О. С. Квітко, «ЗВЕДЕННЯ МЕТРИК ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ НА ОСНОВІ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 112–123, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Інформаційні технології та комп'ютерна техніка

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.