Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару

Автор(и)

  • О. В. Штовба
  • А. В. Пашенко

Ключові слова:

конкурентоспроможність, бренд, торгова марка, нечітка база знань, нечіткий висновок

Анотація

Запропоновано модель конкурентоспроможності марочних товарів, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 правила, які представлені чотирма нечіткими базами знань. Поставлена задача ідентифікації параметрів нечіткої моделі за експериментальними даними; сформульовані вимоги до навчальної вибірки.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 95

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
О. В. Штовба і А. В. Пашенко, «Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 33–39, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Економіка, менеджмент та екологія

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають