Занурення в об'єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні
Ключові слова:
занурення, умова, пізнавально-творча самостійністьАнотація
Досліджено занурення в об'єкт пізнання як умову формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні. Наведено авторські підходи до вивчення різних дисциплін за допомогою занурення в об'єкт пізнання.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 474
Переглядів анотації: 83
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
С. В. Міхно, «Занурення в об’єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 145–149, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).