Занурення в об'єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні

Автор(и)

  • С. В. Міхно

Ключові слова:

занурення, умова, пізнавально-творча самостійність

Анотація

Досліджено занурення в об'єкт пізнання як умову формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні. Наведено авторські підходи до вивчення різних дисциплін за допомогою занурення в об'єкт пізнання.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 83

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
С. В. Міхно, «Занурення в об’єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 145–149, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.