ОПТИМІЗАЦІЯ РОБОТИ СУДНОВОЇ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЇ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ

  • О. Є. Савенко Керченський державний морський технологічний університет

Анотація

Розглянуто причини зниження якості електроенергії суднової електростанції. Розроблено алгоритм роботи системи управління для зменшення амплітуди обмінних коливань потужності. В ході дослідження використана математична модель і проведено експеримент в реальних суднових умовах.

Біографія автора

О. Є. Савенко, Керченський державний морський технологічний університет
аспірант кафедри електроустаткування судів і автоматизації виробництва

Посилання

1. Конкс Г. А. Мировое судовое дизелестроение. Концепции конструирования, анализ международного опыта /
Г. А. Конкс, В. А. Лашко. — М. : Машиностроение, 2005 г. — 512 c.
2. Савенко А. Е. Результаты экспериментального исследования режимов работы судовой электроэнергетической
системы парома «Ейск» / А. Е. Савенко // Судовые энергетические установки. — 2010. — № 26. — С. 30—36.
3. Савенко О. Є. Теоретичне та експериментальне дослідження роботи багатогенераторної суднової електроенерге-
тичної системи / О. Є. Савенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2011. — № 3. — С. 58—62.
4. Савенко О. Є. Оптимізація роботи багатогенераторної суднової електроенергетичної системи / О. Є. Савченко //
Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2012. — № 1. — С. 131—134.
5. Савенко О. Є. Дослідження суднової електроенергетичної системи порома «Єйськ» / О. Є. Савенко // Вісник Він-
ницького політехнічного інституту. — 2013. — № 1. — С. 85—89.
Як цитувати
[1]
О. Савенко, ОПТИМІЗАЦІЯ РОБОТИ СУДНОВОЇ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЇ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 6, с. 74-78, 1.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка