Моделювання частотно-керованого асинхронного електропривода тролейбуса
Анотація
Розроблено і досліджено модель електромеханічної системи тягового електропривода тролейбуса. Наведено результати дослідження. Результати можуть бути використані під час розроблення тягових електроприводів.Посилання
1. Лисовская И. С. Выбор характеристик регулирования асинхронного двигателя троллейбуса / И. С. Лисовская,
В. К. Миледин, Б. Н. Начинкин // Электротехническая промышленность. Сер. «Тяговое и подъемно-транспортное обо-
рудование». — 1980. — Вып. 5(71). — С. 8—2.
2. Ефремов И. С. Перспективы применения асинхронного электропривода на городском транспорте / И. С. Ефремов,
Л. С. Калошкина, С. И. Карасев // Электричество. — 1984. — № 10. — С. 21—26.
3. Зачек О. І. Програмно-комп’ютерна система керування в тяговому асинхронному електроприводі / О. І. Зачек // Ві-
сник НУ «Львівська політехніка», «Електроенергетичні та електромеханічні системи». — 1999. — № 372. — С. 59—64.
4. Карплюк Л. Ф. Вибір системи регулювання для електроприводів транспортних механізмів / Л. Ф. Карплюк // Віс-
ник НУ «Львівська політехніка», «Електроенергетичні та електромеханічні системи». — 1997. — № 334. — С. 57—59.
5. Карплюк Л. Ф. Особливості застосування частотно-керованого асинхронного електропривода для тягових механі-
змів / Л. Ф. Карплюк, Б. Я. Панченко // Вісник НУ «Львівська політехніка», «Електроенергетичні та електромеханічні
системи». — 2012. — № 736. — С. 49—53.
6. James N. Nash. Direct Torque Control, Induction Motor Vector Control Without an Encoder / N. Nash James // IEEE
Trans. Ind. Electronics, March/April 1997. — Vol. 33, No. 2. — Р. 333—341.
В. К. Миледин, Б. Н. Начинкин // Электротехническая промышленность. Сер. «Тяговое и подъемно-транспортное обо-
рудование». — 1980. — Вып. 5(71). — С. 8—2.
2. Ефремов И. С. Перспективы применения асинхронного электропривода на городском транспорте / И. С. Ефремов,
Л. С. Калошкина, С. И. Карасев // Электричество. — 1984. — № 10. — С. 21—26.
3. Зачек О. І. Програмно-комп’ютерна система керування в тяговому асинхронному електроприводі / О. І. Зачек // Ві-
сник НУ «Львівська політехніка», «Електроенергетичні та електромеханічні системи». — 1999. — № 372. — С. 59—64.
4. Карплюк Л. Ф. Вибір системи регулювання для електроприводів транспортних механізмів / Л. Ф. Карплюк // Віс-
ник НУ «Львівська політехніка», «Електроенергетичні та електромеханічні системи». — 1997. — № 334. — С. 57—59.
5. Карплюк Л. Ф. Особливості застосування частотно-керованого асинхронного електропривода для тягових механі-
змів / Л. Ф. Карплюк, Б. Я. Панченко // Вісник НУ «Львівська політехніка», «Електроенергетичні та електромеханічні
системи». — 2012. — № 736. — С. 49—53.
6. James N. Nash. Direct Torque Control, Induction Motor Vector Control Without an Encoder / N. Nash James // IEEE
Trans. Ind. Electronics, March/April 1997. — Vol. 33, No. 2. — Р. 333—341.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 182
Переглядів анотації: 109
Як цитувати
[1]
Л. Ф. Карплюк, Б. Я. Панченко, О. М. Нечай, і Т. Я. Дзьоба, «Моделювання частотно-керованого асинхронного електропривода тролейбуса», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 63–66, Черв. 2013.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).