ВИСОКОПРОДУКТИВНИЙ МЕТОД ПЕРСПЕКТИВНО-КОРЕКТНОГО ТЕКСТУРУВАННЯ
Ключові слова:
перспективно-коректне текстурування, текстура, текстурні координатиАнотація
Запропоновано метод перспективно-коректного текстурування, який не містить операцій ділення та передбачає нецілочислове задання текстурних координат. Метод дозволяє знаходити точні значення текстурних координат.Посилання
1. Heckbert P. S. Interpolation for Polygon Texture Mapping and Shading / P. S. Heckbert, H. P. Moreton / State of the Art in Computer Graphics: Visualization and Modelling. — Springer-Verlag, 1991. — P. 101—111.
2. Hecker С. Perspective Texture Mapping Part IV : Approximations // Game Developer. — 1995, Vol. 2, No. 6. — P. 19—25.
3. Wolfgang Engel. Programming Vertex, Geometry, and Pixel Shaders Charles / Engel Wolfgang. — Charles River Media, 2008. — 494 р.
4. Ламот А. Программирование трехмерных игр для Windows. Советы профессионала по трехмерной графике и рас-теризации. — М. : ИД «Вильямс», 2004. — 1424 с.
5. Barenbrug B. Algorithms for division free perspective correct rendering / B. Barenbrug , F. J. Peters , C.W.A.M. van Overveld / Proceedings of the ACM SIGGRAPH/EUROGRAPHICS workshop on Graphics hardware. — Interlaken, Switzer-land, 2000. — P. 7—13.
6. Херн Д. Компьютерная графика и стандарт OpenGL / Д. Херн, М. Бейкер. — М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. — 1168 с.
2. Hecker С. Perspective Texture Mapping Part IV : Approximations // Game Developer. — 1995, Vol. 2, No. 6. — P. 19—25.
3. Wolfgang Engel. Programming Vertex, Geometry, and Pixel Shaders Charles / Engel Wolfgang. — Charles River Media, 2008. — 494 р.
4. Ламот А. Программирование трехмерных игр для Windows. Советы профессионала по трехмерной графике и рас-теризации. — М. : ИД «Вильямс», 2004. — 1424 с.
5. Barenbrug B. Algorithms for division free perspective correct rendering / B. Barenbrug , F. J. Peters , C.W.A.M. van Overveld / Proceedings of the ACM SIGGRAPH/EUROGRAPHICS workshop on Graphics hardware. — Interlaken, Switzer-land, 2000. — P. 7—13.
6. Херн Д. Компьютерная графика и стандарт OpenGL / Д. Херн, М. Бейкер. — М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. — 1168 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 60
Переглядів анотації: 92
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. В. Романюк, «ВИСОКОПРОДУКТИВНИЙ МЕТОД ПЕРСПЕКТИВНО-КОРЕКТНОГО ТЕКСТУРУВАННЯ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 74–77, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Інформаційні технології та комп'ютерна техніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).