ВИСОКОПРОДУКТИВНИЙ МЕТОД ПЕРСПЕКТИВНО-КОРЕКТНОГО ТЕКСТУРУВАННЯ

  • О. В. Романюк Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: перспективно-коректне текстурування, текстура, текстурні координати

Анотація

Запропоновано метод перспективно-коректного текстурування, який не містить операцій ділення та передбачає нецілочислове задання текстурних координат. Метод дозволяє знаходити точні значення текстурних координат.

Біографія автора

О. В. Романюк, Вінницький національний технічний університет
аспірантка кафедри програмного забезпечення

Посилання

1. Heckbert P. S. Interpolation for Polygon Texture Mapping and Shading / P. S. Heckbert, H. P. Moreton / State of the Art in Computer Graphics: Visualization and Modelling. — Springer-Verlag, 1991. — P. 101—111.
2. Hecker С. Perspective Texture Mapping Part IV : Approximations // Game Developer. — 1995, Vol. 2, No. 6. — P. 19—25.
3. Wolfgang Engel. Programming Vertex, Geometry, and Pixel Shaders Charles / Engel Wolfgang. — Charles River Media, 2008. — 494 р.
4. Ламот А. Программирование трехмерных игр для Windows. Советы профессионала по трехмерной графике и рас-теризации. — М. : ИД «Вильямс», 2004. — 1424 с.
5. Barenbrug B. Algorithms for division free perspective correct rendering / B. Barenbrug , F. J. Peters , C.W.A.M. van Overveld / Proceedings of the ACM SIGGRAPH/EUROGRAPHICS workshop on Graphics hardware. — Interlaken, Switzer-land, 2000. — P. 7—13.
6. Херн Д. Компьютерная графика и стандарт OpenGL / Д. Херн, М. Бейкер. — М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. — 1168 с.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. В. Романюк, ВИСОКОПРОДУКТИВНИЙ МЕТОД ПЕРСПЕКТИВНО-КОРЕКТНОГО ТЕКСТУРУВАННЯ, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 2, с. 74-77, Лис 2010.
Номер
Розділ
Інформаційні технології та комп'ютерна техніка