Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії

Автор(и)

  • Т. С. Мельник

Ключові слова:

математична модель, маркетингова стратегія, конкуренція, ринок, теорія гри

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми формування оптимальної маркетингової стратегії конкуренції на підставі використання математичних моделей і теорії ігор. Пропонується новий підхід до прогнозування поведінки підприємства у разі різних станів ринку.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 100

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
Т. С. Мельник, «Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 19–27, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Економіка, менеджмент та екологія

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.