Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії

  • Т. С. Мельник
Ключові слова: математична модель, маркетингова стратегія, конкуренція, ринок, теорія гри

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми формування оптимальної маркетингової стратегії конкуренції на підставі використання математичних моделей і теорії ігор. Пропонується новий підхід до прогнозування поведінки підприємства у разі різних станів ринку.
Переглядів анотації: 43 Завантажень PDF: 82
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Т. С. Мельник, Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 1, с. 19-27, Лис 2010.
Номер
Розділ
Економіка, менеджмент та екологія

Завантаження

Данные скачивания пока не доступны.