МЕТОД ПРОЕКТУВАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

  • Г. В. Лепко Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: проект, проектування, педагогічне проектування, суб’єкт проектування

Анотація

Проаналізовано процес педагогічного проектування в навчальній діяльності, розкрито вимоги до викладача як суб’єкта проектування, подано загальну характеристику власного досвіду роботи з проектами на заняттях з української мови як іноземної.

Біографія автора

Г. В. Лепко, Вінницький національний технічний університет
викладач кафедри мовознавства

Посилання

1. Освітні технології : навч.-метод. посіб. / за заг. ред. О. М. Пєхоти. — К. : А. С. К., 2001. — 255 с.
2. Зазуліна Л. В. Педагогічні проекти : наук.-метод. посіб. / Л. В. Зазуліна. — Кам’янець-Подільський : Абетка — НОВА, 2006. — 40 с.
3. Перспективні освітні технології : науково-метод. посіб. / за ред. Г. С. Сизоненко. — К. : Гопак, 2000. — С. 111—292.
4. Калініна Л. М., Капустеринська Т. Д. Проект інноваційної школи : стратегічне планування, інноваціями /
Л. М. Калініна, Т. Д. Капустеринська. — Х. : Основа, 2007. — 96 с.
5. Мармаза О. І. Проектний підхід до управління навчальним закладом / О. І. Мармаза. — Х. : Основа, 2003. — 80 с.
Переглядів анотації: 125 Завантажень PDF: 93
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Г. В. Лепко, МЕТОД ПРОЕКТУВАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 1, с. 161-163, Лис 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Завантаження

Данные скачивания пока не доступны.