ОСОБЛИВОСТІ РУХУ СИНХРОНІЗОВАНОГО ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКУ

Автор(и)

  • В. П. Матейчик Національний транспортний університет
  • Р. В. Олійник Національний транспортний університет
  • С. О. Никонович Національний транспортний університет

Ключові слова:

транспортний потік, динамічний габарит, затор

Анотація

На основі емпіричних досліджень встановлено основні характеристики транспортного потоку на регульованому перехресті дороги. Проаналізовано умови виникнення затору.

Біографії авторів

В. П. Матейчик, Національний транспортний університет

завідувач кафедри екології та безпеки життєдіяльності

Р. В. Олійник, Національний транспортний університет

доцент кафедри екології та безпеки життєдіяльності

С. О. Никонович, Національний транспортний університет

асистент кафедри екології та безпеки життєдіяльності

Посилання

1. Семенов В. В. Математическое моделирование транспортных потоков мегаполиса / Семенов В. В. (Препринт № 34 Института прикладной математики им. М. В. Келдыша РАН, 2004).
2. Олійник Р. В. Фазові переходи в транспортних потоках / Р. В. Олійник, С. О. Никонович. — Вісник. — 2009.—
№ 18/2009. — С. 160—163.
3. Compari E. G., Levi G., A realistic simulation for Highway Traffic by the use of Cellular Automata, Lecture Notes In Computer Science; 2002, Vol. 2329 Proceedings of the International Conference on Computational Science-Part I, P. 763—772.
4. Daganzo C. F. Remarks on Traffic Flow Modeling and its Applications / C. F. Daganzo.
5. Kerner B. S., Klenov S. L., Konhäuser P. Asymptotic theory of traffic jams // Phys. Rev. — 1997. — Vol. E 56. —
P. 4200—4216.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 93

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
В. П. Матейчик, Р. В. Олійник, і С. О. Никонович, «ОСОБЛИВОСТІ РУХУ СИНХРОНІЗОВАНОГО ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКУ», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 101–103, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Машинобудування і транспорт

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.