МЕТОД ІДЕНТИФІКАЦІЇ ПАРАМЕТРІВ МОДЕЛІ ІНТЕНСИВНОСТІ РУХУ АВТОМОБІЛІВ БІЛЯ СУПЕРМАРКЕТА ЯК ЦЕНТРА ТЯЖІННЯ АВТОТРАНСПОРТУ МІСТА
Ключові слова:
транспортний потік, модель руху транспортного потоку, паркувальний майданчикАнотація
Запропоновано метод моделювання та модель інтенсивності руху транспортних потоків біля супермаркетів як центрів тяжіння автотранспорту міста. Запропонований метод дає змогу передбачити та оцінити додаткове транспортне навантаження, яке виникає через роботу супермаркетів. Проведено серію спостережень, які підтвердили працездатність запропонованого методу.Посилання
1. Мокін В. Б. Концепція створення геоінформаційної системи підтримки прийняття рішень для управління транс-портною мережею міста / В. Г. Сторчак , В. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2009. — № 2. — С. 78—83.
2. Клинковштейн Г. И. Организация дорожного движения. Издание четвертое, переработанное и дополненное /
Г. И. Клинковштейн, М. Б. Афанасьев. — М. : Транспорт, 1997 г. — 138 с.
3 Сторчак В. Г. Технологія побудови інформаційної моделі транспортної мережі міста на основі геоінформаційних моделей її елементів / В. Г. Сторчак В. Г., В. Б. Мокін // «Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія» : міжнар. наук. практ. журнал. — 2010 — № 2. — С. 64—67.
4. Кацив С. Ш. Математичні моделі детермінізації процесів в системах електропостачання : моног. / С. Ш. Кацив, Б. І. Мокін. — Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2005. — 114 с.
2. Клинковштейн Г. И. Организация дорожного движения. Издание четвертое, переработанное и дополненное /
Г. И. Клинковштейн, М. Б. Афанасьев. — М. : Транспорт, 1997 г. — 138 с.
3 Сторчак В. Г. Технологія побудови інформаційної моделі транспортної мережі міста на основі геоінформаційних моделей її елементів / В. Г. Сторчак В. Г., В. Б. Мокін // «Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія» : міжнар. наук. практ. журнал. — 2010 — № 2. — С. 64—67.
4. Кацив С. Ш. Математичні моделі детермінізації процесів в системах електропостачання : моног. / С. Ш. Кацив, Б. І. Мокін. — Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2005. — 114 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 41
Переглядів анотації: 221
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
В. Б. Мокін, В. Г. Сторчак, О. В. Гавенко, і І. О. Медведєв, «МЕТОД ІДЕНТИФІКАЦІЇ ПАРАМЕТРІВ МОДЕЛІ ІНТЕНСИВНОСТІ РУХУ АВТОМОБІЛІВ БІЛЯ СУПЕРМАРКЕТА ЯК ЦЕНТРА ТЯЖІННЯ АВТОТРАНСПОРТУ МІСТА», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 124–128, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Інформаційні технології та комп'ютерна техніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).