Вимірювальний канал та методика нормування похибок кутового положення крокового двигуна
Ключові слова:
кроковий двигун, кут повороту, точність, швидкодія, вимірювання, математична модель, вимірювальний канал, похибкаАнотація
Досліджено математичну модель крокового двигуна, теоретично встановлено і експериментально підтверджено, що вал здійснює коливальні рухи зі зміною напрямку обертання, не врахування якого призводить до значної похибки вимірювання. Показано, що підвищення швидкодії вимірювання можливо досягнути за рахунок вимірювання протягом перехідного процесу, а зменшення похибки шляхом врахування напрямку обертання. Розроблено методику метрологічної атестації похибки відпрацювання кутових положень крокових двигунів, яка дозволяє їх класифікувати за класами точності.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 70
Переглядів анотації: 192
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
В. В. Кухарчук і В. В. Усов, «Вимірювальний канал та методика нормування похибок кутового положення крокового двигуна», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 5–9, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Автоматика та інформаційно-вимірювальна техніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).