Теоретико-методологічні основи визначення потенціалу підприємства
Ключові слова:
потенціал підприємства, можливості підприємства, здатності підприємстваАнотація
Висвітлено теоретико-методологічні основи визначення потенціалу підприємства та його змісту вченими на різних етапах історичного розвитку. Систематизовано різнопланові думки науковців та відповідні напрямки досліджень даної проблеми. Як результат – запропоновані власне трактування показника потенціалу підприємства та його графічна модель.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 1202
Переглядів анотації: 139
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
В. О. Козловський і І. В. Причепа, «Теоретико-методологічні основи визначення потенціалу підприємства», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 28–33, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Економіка, менеджмент та екологія
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).