ІСТОРИЧНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Анотація
Визначено важливість використання історичної складової під час професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів та проаналізовано деякі її аспекти, обґрунтовано доцільність впровадження спецкурсу «Історія інженерно-педагогічної освіти» для студентів напряму «Професійна освіта», розглянуто необхідність підготовки відповідного навчально-методичного забезпечення.Посилання
1. Зеер Э. Ф. Профессиональное становление личности инженера-педагога / Э. Ф. Зеер. — Свердловск : изд-во
Уральского ун-та, 1988. — 116 с.
2. Золотухіна С. Історико-педагогічна складова професійної підготовки майбутнього вчителя / С. Золотухіна // Гума-
нізація навчально-виховного процесу. Спецвипуск 8. — Ч. І. — 2012. — С. 35—47.
3. Концепція розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні / за ред. О. Е. Коваленко. — Х. : УІПА, 2004. — 40 с.
4. Кузьмина Н. В. Профессионализм деятельности преподавателя и мастера производственного обучения профтех-
училища / Н. М. Кузьмина. — М. : Высшая школа, 1989. — 179 с.
5. Сухомлинська О. В. Концептуальні засади розвитку історико-педагогічногої науки в Україні / О. В. Сухомлинська
// Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проблем. — К. : А. П. Н., 2003. — 68 с. — С. 16—25.
Уральского ун-та, 1988. — 116 с.
2. Золотухіна С. Історико-педагогічна складова професійної підготовки майбутнього вчителя / С. Золотухіна // Гума-
нізація навчально-виховного процесу. Спецвипуск 8. — Ч. І. — 2012. — С. 35—47.
3. Концепція розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні / за ред. О. Е. Коваленко. — Х. : УІПА, 2004. — 40 с.
4. Кузьмина Н. В. Профессионализм деятельности преподавателя и мастера производственного обучения профтех-
училища / Н. М. Кузьмина. — М. : Высшая школа, 1989. — 179 с.
5. Сухомлинська О. В. Концептуальні засади розвитку історико-педагогічногої науки в Україні / О. В. Сухомлинська
// Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проблем. — К. : А. П. Н., 2003. — 68 с. — С. 16—25.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 153
Переглядів анотації: 130
Як цитувати
[1]
В. П. Курок і Б. О. Шевель, «ІСТОРИЧНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 108–110, Груд. 2013.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).