НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ФАХІВЦЯ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • М. М. Солдатенко Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України

Ключові слова:

неперервна освіта, педагогічної освіта, самостійна пізнавальна діяльність, професійне становлення, розвиток

Анотація

Проаналізовано окремі аспекти педагогічної освіти в період її реформування. Зміни, які відбуваються в суспільстві сьогодні, впливають на вирішення проблеми удосконалення професійної підготовки. Важливою складовою цього процесу є неперервність освіти та вміння самостійно здобувати нові знання.

Біографія автора

М. М. Солдатенко, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України

завідувач відділу теорії та історії педагогічної майстерності

Посилання

1. Ушинский К. Д. Избранные педагогические сочинения / К. Д. Ушинский. — М., 1954. — Т. 2. — 234 с.
2. Колин К. К. Информационный подход в методологии науки и научное мировоззрение / К. К. Колин // ВВШ. — 2000. — № 2. — С. 16—22.
3. Роджерс К. Свобода учиться / К. Роджерс, Д. Фрейберг. — М. : Смысл, 2002.— 527 с.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 136

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
М. М. Солдатенко, «НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ФАХІВЦЯ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО СУСПІЛЬСТВА», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 188–191, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.