ВПЛИВ КОЕФІЦІЄНТА ОПОРУ РУХУ НА ВЕЛИЧИНУ ВИБІГУ АВТОМОБІЛЯ

  • О. Л. Добровольський Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: керовані колеса, коефіцієнт опору кочення, вибіг автомобіля, швидкість руху, маса автомобіля

Анотація

Отримана в роботі залежність відображає зміну шляху вибігу автомобіля залежно від маси, лобової площі, швидкості руху та коефіцієнта опору кочення, а також від індивідуальних особливостей конкретного автомобіля.

Біографія автора

О. Л. Добровольський, Вінницький національний технічний університет

асистент кафедри автомобілів та транспортного менеджменту

Посилання

1. Туревский И. С. Теория автомобиля / И. С. Туревский. — М. : Высшая школа, 2005. — 240 с : ил. —ISBN 004615-Х
2. Рязанцев В. И. Анализ результатов моделирования движения автомобиля с управляемым схождением / В. И. Рязанцев // Проектирование колесных машин : Материалы междунар. Науч.-техн. конф., посвященной 70-летию кафедры колесных машин МГТУ им. Н. Э. Баумана. — М., 2006. — С. 25—35.
3. Бухин Б. Л. Введение в механику пневматических шин / Б. Л. Бухин. — М. : Химия, 1988, 224с.
4. Иларионов В. А. Эксплуатационные свойства автомобиля / В. А. Иларионов. — М. : Машиностроение, 1966. — 280 с.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. Л. Добровольський, ВПЛИВ КОЕФІЦІЄНТА ОПОРУ РУХУ НА ВЕЛИЧИНУ ВИБІГУ АВТОМОБІЛЯ, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 5, с. 86-89, Лис 2010.
Номер
Розділ
Машинобудування і транспорт