ВПЛИВ КУТІВ ВСТАНОВЛЕННЯ КЕРОВАНИХ КОЛІС НА ВИТРАТУ ПАЛИВА АВТОМОБІЛЯ
Ключові слова:
автомобіль, шина, сходження, розвал, паливно-економічна характеристика, витрата палива, опір коченню, швидкість руху, маса автомобіляАнотація
Проведено експериментальні дослідження впливу кутів встановлення керованих коліс на витрату палива автомобіля. Визначено взаємовплив досліджуваних параметрів на опір коченню автомобіля, а відповідно, і його паливно-екомічну характеристику.Посилання
1. Говорущенко Н. Я. Техническая эксплуатация автомобилей / Н. Я. Говорущенко. — Харьков : Вища школа, 1984. — 312 с.
2. Говорущенко Н. Я. Техническая кибернетика транспорта : учеб. пос. / Н. Я. Говорущенко, В. Н. Варфоломеев. — Харьков : ХГАДТУ, 2001. — 271 с.
3. Говорущенко Н. Я. Системотехника транспорта (на примере автомобильного транспорта). [В 2-х Ч]. Ч. 1 /
Н. Я. Говорущенко, А. Н. Туренко. — Харьков : Изд-во ХГАДТУ. — 1998. — 255 с.
4. Говорущенко Н. Я. Алгоритм оценки топливной экономичности транспортных машин по удельным показателям / Н. Я. Говорущенко, С. И. Кривошапов // Девета научно-техническа конференция с международно участие «Транспорт, екология — устойчиво развитие» (15—17 май 2003). — Болгария, Варна : Технически университет, 2003. — С. 188—194.
5. Говорущенко Н. Я. Новая методика нормирования расхода топлива транспортных машин (метод четырех КПД) / Н. Я. Говорущенко, С. И. Кривошапов // Автомобильный транспорт : сб. научн. тр. — Харьков : ХНАДУ, 2004. — № 15 — С. 31—34.
6. Говорущенко Н. Я. Методика нормирования расхода топлива и выбросов / Н. Я. Говорущенко, С. И. Кривошапов // Транспорт, экология — устойчивое развитие : XIV научно-техническая конф. : сб. докл. — Болгария, Варна : ТУ, 2008.
7. Техническая эксплуатация автомобилей : учебн. для вузов / [Е. С. Кузнецов, В. П. Веронов, А. П. Болдин и др.] ; под ред. Е. С. Кузнецова. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. : Транспорт, 1991. — 413 с.
2. Говорущенко Н. Я. Техническая кибернетика транспорта : учеб. пос. / Н. Я. Говорущенко, В. Н. Варфоломеев. — Харьков : ХГАДТУ, 2001. — 271 с.
3. Говорущенко Н. Я. Системотехника транспорта (на примере автомобильного транспорта). [В 2-х Ч]. Ч. 1 /
Н. Я. Говорущенко, А. Н. Туренко. — Харьков : Изд-во ХГАДТУ. — 1998. — 255 с.
4. Говорущенко Н. Я. Алгоритм оценки топливной экономичности транспортных машин по удельным показателям / Н. Я. Говорущенко, С. И. Кривошапов // Девета научно-техническа конференция с международно участие «Транспорт, екология — устойчиво развитие» (15—17 май 2003). — Болгария, Варна : Технически университет, 2003. — С. 188—194.
5. Говорущенко Н. Я. Новая методика нормирования расхода топлива транспортных машин (метод четырех КПД) / Н. Я. Говорущенко, С. И. Кривошапов // Автомобильный транспорт : сб. научн. тр. — Харьков : ХНАДУ, 2004. — № 15 — С. 31—34.
6. Говорущенко Н. Я. Методика нормирования расхода топлива и выбросов / Н. Я. Говорущенко, С. И. Кривошапов // Транспорт, экология — устойчивое развитие : XIV научно-техническая конф. : сб. докл. — Болгария, Варна : ТУ, 2008.
7. Техническая эксплуатация автомобилей : учебн. для вузов / [Е. С. Кузнецов, В. П. Веронов, А. П. Болдин и др.] ; под ред. Е. С. Кузнецова. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. : Транспорт, 1991. — 413 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 134
Переглядів анотації: 140
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. Л. Добровольський і Б. В. Злиденний, «ВПЛИВ КУТІВ ВСТАНОВЛЕННЯ КЕРОВАНИХ КОЛІС НА ВИТРАТУ ПАЛИВА АВТОМОБІЛЯ», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 151–153, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Машинобудування і транспорт
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).