МОДЕЛЮВАННЯ ДИНАМІЧНОЇ ЗМІНИ ТИСКУ НА ВИХОДІ З РГС НА ОСНОВІ ЙОГО СТАТИЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРИ ЗМІНІ ВЕРТИКАЛЬНИХ НАВАНТАЖЕНЬ НА ОСЯХ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ

  • Л. О. Рижих Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • С. Й. Ломака Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • Д. М. Леонтьєв Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • O. M. Красюк Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • A. A. Чебан Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Ключові слова: регулятор гальмівних сил, слідкувальний поршень, гальмування, гальмівна система, гальмівна камера

Анотація

Розглянуто особливості впливу зміни динамічного перерозподілу навантажень на осях транспортного засобу на статичну характеристику регуляторів гальмових сил з механічним керуванням і виведено рівняння, які дозволяють моделювати в динаміці роботу апаратів зі слідкувальною дією.

Біографії авторів

Л. О. Рижих, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

професор кафедри автомобілів

С. Й. Ломака, Харківський національний автомобільно-дорожній університет
професор кафедри автомобілів
Д. М. Леонтьєв, Харківський національний автомобільно-дорожній університет
аспірант кафедри автомобілів
O. M. Красюк, Харківський національний автомобільно-дорожній університет
аспірант кафедри автомобілів
A. A. Чебан, Харківський національний автомобільно-дорожній університет
аспірант кафедри автомобілів

Посилання

1. Компоненти пневматичних гальмових систем для причепів відповідно до 71/320/EWG : каталог продукції WABCO. — 2-е вид. : Copyright WABCO, 2007. — 168 с.
2. Системи й компоненти транспортних засобів : каталог продукції WABCO. — 2-е вид. : Copyright WABCO, 2003. — 164 с.
3. Information for commercial vehicle products : каталог продукції KNORR-BREMSE : Copyright KNORR-BREMSE, 2004 — 350 с.
4. Пат. 36321 Україна, МПК В60Т 8/36 Пропорційний модулятор електронно-пневматичної гальмівної системи: Пат. 36321 Україна, МПК В60Т 8/36 ;Туренко А. М., Ломака С. Й., Клименко В. І., Рижих Л. О., Тишковець С. В., Чебан А. А., Красюк О. М., Леонтьєв Д. М. — № 200805078; Заявл. 21.04.2008; Опубл. 27.10.2008. — 7 с.
5. Удосконалювання способів регулювання вихідних параметрів гальмівної системи автотранспортних засобів / [А. М Туренко, В. А. Богомолов, В. І. Клименко, В. І. Кірчатий, С. Я. Ходирєв] — Х. : Видавництво ХНАДУ (ХАДИ), 2002. — 400 с.
6. Дебни Дж. Simulink секреты мастерства / Дж. Дебни, Т. Харман; пер. с англ. М. Л. Симонова. — Москва, 2003 — 397 с.
7. Метлюк Н. Ф. Динамика пневматических и гидравлических приводов автомобилей / Н. Ф. Метлюк, В. П. Автушко. — М. : Машиностроение, 1980. — 231 с.
8. Математическое моделирование динамического процесса наполнения типовых звеньев пневматического привода автотранспортных средств / А. Н. Туренко, В. А. Богомолов, В. И. Клименко, А. В. Крамской // Автошляховик України. — Київ. — 2004. — № 5. — С. 22—25.
9. Сучасні електронно-пневматичні робочі гальмівні системи та їх особливості / Д. М. Леонтьєв, Л. О. Рижих, С. Й. Ломака, А. М. Красюк // Автомобильная промышленность. — Росія. — 2009. — № 5. — С. 43—47.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Л. О. Рижих, С. Й. Ломака, Д. М. Леонтьєв, КрасюкO. M., і ЧебанA. A., МОДЕЛЮВАННЯ ДИНАМІЧНОЇ ЗМІНИ ТИСКУ НА ВИХОДІ З РГС НА ОСНОВІ ЙОГО СТАТИЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРИ ЗМІНІ ВЕРТИКАЛЬНИХ НАВАНТАЖЕНЬ НА ОСЯХ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 2, с. 89-92, Лис 2010.
Номер
Розділ
Машинобудування і транспорт