ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ
Ключові слова:
мультимедійні та інфокомунікаційні технології, дистанційне навчання, презентації, мовна поведінка, тестування, оцінюванняАнотація
Виконано аналіз формування та введення навчання на дистанційній формі та запропоновані навчально-методичні та педагогічні рекомендації щодо поліпшення результатів навчання та розвитку дистанційної форми навчання.
Посилання
1. Titul bakalár? Na Slovensku nemá veľkú váhu. [Електронний ресурс] / aktuality.sk. — Режим доступу : http://www.aktuality.sk/clanok/269046/titul-bakalar-na-slovensku-nema-velku-vahu/.
2. Bolonský proces na Slovensku zlyhal, 80 percent bakalárov pokračuje. [Електронний ресурс] / istp. — Режим доступу : https://www.istp.sk/clanok/3647/Bolonsky-proces-na-Slovensku-zlyhal-80-percent-bakalarov-pokracuje.
3. Branislav Frk // Filozofická fakulta Prešovskej univerzity PEDAGOGIKA SK 2010, ročník 1, č. 2: 107—122.
4. Акимова И. В. Создание электронного учебника модульной структуры курса математики / И. В. Акимова,
Е. И. Титова, В. А. Буркина // Современные наукоемкие технологии. — Серия «Технические науки». — 2015. — Т. 3. — С. 15—19.
5. Балабин В. Н. Современный уровень развития локомотивных специальностей / В. Н. Балабин, В. И. Киселев,
Ш. С. Файзибаев // Современные наукоемкие технологии. — Серия «Технические науки». — 2014. — Т. 2. —С. 9—13.
6. Педагогическая риторика : учеб. пос. / под ред. Н. А. Ипполитовой. — М., 2001. — С. 130—146.
7. Чайка В. М. Формування самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи організації освітнього процесу / В. М. Чайка // Педагогічний альманах. — 2014. — Вип. 22. — С. 117—121.
2. Bolonský proces na Slovensku zlyhal, 80 percent bakalárov pokračuje. [Електронний ресурс] / istp. — Режим доступу : https://www.istp.sk/clanok/3647/Bolonsky-proces-na-Slovensku-zlyhal-80-percent-bakalarov-pokracuje.
3. Branislav Frk // Filozofická fakulta Prešovskej univerzity PEDAGOGIKA SK 2010, ročník 1, č. 2: 107—122.
4. Акимова И. В. Создание электронного учебника модульной структуры курса математики / И. В. Акимова,
Е. И. Титова, В. А. Буркина // Современные наукоемкие технологии. — Серия «Технические науки». — 2015. — Т. 3. — С. 15—19.
5. Балабин В. Н. Современный уровень развития локомотивных специальностей / В. Н. Балабин, В. И. Киселев,
Ш. С. Файзибаев // Современные наукоемкие технологии. — Серия «Технические науки». — 2014. — Т. 2. —С. 9—13.
6. Педагогическая риторика : учеб. пос. / под ред. Н. А. Ипполитовой. — М., 2001. — С. 130—146.
7. Чайка В. М. Формування самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи організації освітнього процесу / В. М. Чайка // Педагогічний альманах. — 2014. — Вип. 22. — С. 117—121.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 99
Переглядів анотації: 129
Опубліковано
2016-02-01
Як цитувати
[1]
В. О. Чайка, «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 159–164, Лют. 2016.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).