СТРУКТУРНА РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ СИНХРОННОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ
Ключові слова:
електропривод, синхронний двигун з постійними магнітами, тризонне регулювання швидкості, оптимальні стратегії керування, обмеження координатАнотація
Запропоновано нову структурну реалізацію системи тризонного регулювання швидкості системи електропривода на базі синхронного двигуна з постійними магнітами з використанням оптимальних стратегій керування «Максимальний момент на ампер» та «Максимальний ампер на вольт», в якій підтримка напруги статора на максимально припустимому рівні здійснюється не за допомогою додаткового контуру напруги, а за рахунок подвійного динамічного обмеження моментоутворювальної складової струму статора.
Посилання
2. New field weakening technique for high saliency interior permanent magnet motor / B. Bae, N. Patel, S. Schulz, S. Sul // Conf. Rec. of 2003 IEEE Industry Applications Society Annual Meeting. — 2003.
3. Lopez G. G. Current control of induction machines in the field-weakened region / G. G. Lopez, F. Gunawan, J. E. Walters // IEEE Transactions on Industry Applications. — 2007. — Vol. 43, No. 4, July/Aug. — Pp. 981—989.
4. Morimoto S. Wide speed operation of interior permanent magnet synchronous motors with high performance current regulator / S. Morimoto, M. Sanada, Y. Takeda // IEEE Trans. on Industry Applications. — 1994. — Vol. IA-30, No. 4. — Pp. 920—926.
5. Lee Jae Hyuk. Field-weakening strategy in condition of DC-link voltage variation using on electric vehicle of IPMSM / Jae Hyuk Lee, Jung Hyo Lee // IEEE Trans. Ind. Applicat. — 2011. — Vol. 27, Jan/Feb. — Pp. 38—44.
6. Ki-Chan. A novel magnetic flux weakening method of permanent magnet synchronous motor for electric vehicles / Ki-Chan Kim // IEEE Trans. Ind. Applicat. — 2012. — Vol. 33, Jan/Feb. — Pp. 43—48.
7. Loss minimizing control of PMSM for electric power steering / Oluleke Babayomi, Adeola Balogun, Charles Osheku // 17th UKSIM-AMSS International Conference on Modelling and Simulation. — 2015. — Pp. 438—443.
8. Fuzzy maximum torque per ampere and maximum torque per voltage control of interior permanent magnet synchronous motor drive / M.-S. Wang, M.-F. Hsich, I. N. Syamsiana, W.-C. Fang // Sensors and Materials. — 2017. — Vol. 29, No. 4. — Pp. 461—472.
9. Толочко О. И. Анализ систем управления синхронными двигателями с постоянными магнитами при регулировании скорости вверх от номинальной / О. И. Толочко, В. В. Божко // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». — 2010. — № 28. — С. 149—152.
10. Толочко О. І. Ідентифікація індуктивностей синхронного двигуна з постійними магнітами рекурентним методом найменших квадратів / О. І. Толочко, В. В. Божко // Наукові праці Донецького національного технічного університету. — 2012. — Вип. № 1 (12)—2(13). — С. 234—238. — (Електротехніка і енергетика).
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 122
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).