Психолого-педагогічні особливості навчання іншомовної мовленнєвої компетенції

  • О. Б. Осаульчик
  • О. П. Миколюк
  • В. В. Кулініч
Ключові слова: іншомовне спілкування, розвиток мислення, мовленнєва компетенція, креативне мислення

Анотація

Виявлено і доведено пряму залежність між оволодінням іншомовним спілкуванням і розвитком мислення, оскільки мислення є можливим різними мовами, а не лише рідною. Необхідно розвивати креативне (самостійна здогадка) та самостійне мислення (вміння ставити нові задачі і розв'язувати їх).
Переглядів анотації: 34 Завантажень PDF: 13
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. Б. Осаульчик, О. П. Миколюк, і В. В. Кулініч, Психолого-педагогічні особливості навчання іншомовної мовленнєвої компетенції, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 4, с. 141-144, Лис 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Завантаження

Данные скачивания пока не доступны.