Психолого-педагогічні особливості навчання іншомовної мовленнєвої компетенції
Ключові слова:
іншомовне спілкування, розвиток мислення, мовленнєва компетенція, креативне мисленняАнотація
Виявлено і доведено пряму залежність між оволодінням іншомовним спілкуванням і розвитком мислення, оскільки мислення є можливим різними мовами, а не лише рідною. Необхідно розвивати креативне (самостійна здогадка) та самостійне мислення (вміння ставити нові задачі і розв'язувати їх).##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 62
Переглядів анотації: 89
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. Б. Осаульчик, О. П. Миколюк, і В. В. Кулініч, «Психолого-педагогічні особливості навчання іншомовної мовленнєвої компетенції», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 141–144, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).