Психолого-педагогічні особливості навчання іншомовної мовленнєвої компетенції

Автор(и)

  • О. Б. Осаульчик
  • О. П. Миколюк
  • В. В. Кулініч

Ключові слова:

іншомовне спілкування, розвиток мислення, мовленнєва компетенція, креативне мислення

Анотація

Виявлено і доведено пряму залежність між оволодінням іншомовним спілкуванням і розвитком мислення, оскільки мислення є можливим різними мовами, а не лише рідною. Необхідно розвивати креативне (самостійна здогадка) та самостійне мислення (вміння ставити нові задачі і розв'язувати їх).

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 89

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
О. Б. Осаульчик, О. П. Миколюк, і В. В. Кулініч, «Психолого-педагогічні особливості навчання іншомовної мовленнєвої компетенції», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 141–144, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.