ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

Автор(и)

  • В. І.. Клочко Вінницький національний технічний університет
  • З. В. Бондаренко Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

комп'ютерні математичні системи, чисельні методи, методи інтерполювання, диференціальні рівняння

Анотація

Розглянуто проблему, що стосується підготовки студентів технічних університетів для наукової роботи; методологічні підходи, принципи, структуру, зміст, методи й форми підготовки майбутніх фахівців до дослідницької наукової діяльності. Значну увагу приділено формуванню творчого мислення студентів у процесі навчання математики. Головний компонент методичної системи — комп'ютерна орієнтація. Використовуючи комп'ютерні математичні системи, такі як MathCAD, Maple та інші, студент може: вдосконалювати техніку програмування та уміння зосереджувати увагу на аналізі методів, занурюватись в особливості таких понять, як обумовленість задачі, стабільність методу, оцінка результатів обчислень. Результати дослідження показують, що ефективність підготовки сучасних фахівців, розвитку їх професійного потенціалу складається в такій організації навчального процесу у технічних університетах, що дозволяє залучати студентів у дослідницьку діяльність протягом всього навчання.

Біографії авторів

В. І.. Клочко, Вінницький національний технічний університет

завідувач кафедри вищої математики

З. В. Бондаренко, Вінницький національний технічний університет

асистент кафедри вищої математики

Посилання

1. Бондаренко З. В. Системи комп’ютерної математики як засіб оволодіння навичками алгоритмізації / З. В. Бондаре-нко. — Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини ; гол. ред.: Мартинюк М. Т. — Умань: СПД Жовтий, 2008. — Ч. 3. — С. 17—22.
2. Бугрій О. Формування узагальнених пізнавальних умінь / О. Бугрій // Рідна школа. — 2004. — № 3. — С. 32—34.
3. Герасимова С. И. Формирование исследовательских умений учащихся 8–9-х классов при изучении природных об-ъектов: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук / С. И. Герасимова. — Москва, 2006. — 22 c.
4. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. — К. : Либідь, 1997. — 376 с.
5. Горкуненко П. П. Підготовка студентів педагогічних коледжів до науково-дослідної роботи: автореф. дис. на здо-буття наук. ступеня канд. пед. наук / П. П. Горкуненко. — Вінниця : ВДПУ ім. Михайла Коцюбинського, 2006. — 20 с.
6. Жук Ю. О. Організація навчальної дослідницької діяльності у процесі викладання фізики в середній школі з вико-ристанням комп’ютерно орієнтованих систем навчання / Ю. О. Жук. — Наукові записки: збірник наукових статей Наці-онального педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. — Київ : 2001. — С. 118—125.
7. Клочко В. І. Нові інформаційні технології навчання математики в технічній вищій школі: дис. … доктора пед. наук / Віталій Іванович Клочко. — К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 1997. — 396 с.
8. Носенко Ю. Л. Навчальна програма з вищої математики для технічних, технологічних, економічних та природничих спеціальностей вищих закладів освіти / Ю. Л. Носенко, В. В. Пак — К. : Міністерство освіти України, 1999. — 45 с.
9. Лотюк Ю. Г. Комп'ютерно-орієнтована методична система навчання обчислювальної математики в педагогічному університеті: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук / Ю. Г Лотюк. — К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2005. — 20 с.
10. Раков С. А. Математична освіта: компетентісний підхід з використанням ІКТ: монографія / С. А Раков. — Х.: Факт, 2005. — 360 с.
11. Семеріков С. О. Активізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні чисельних методів у об'єктно-орієнтованій технології програмування: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук / С. О. Семеріков. — К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2001. — 20 с.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 146

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
В. І. Клочко і З. В. Бондаренко, «ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 102–106, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.