Гармонізація теоретичної і практичної екологічної підготовки студентів вищих навчальних закладів
Ключові слова:
сталий розвиток, освіта для сталого розвитку, екологічна освіта, екологічна підготовка студентів ВНЗАнотація
Проблема екологічної освіти нині вийшла за національні межі і набула міжнародного значення. Досвід західних держав у впровадженні екологізації навчання передує національним заходам на 25—30 років, тому разом з переходом на принципи Болонського процесу у вищій школі вітчизняна система освіти мала б прийняти позитивні елементи екологізації дисциплін, напрямів підготовки фахівців, викладачів, учителів та широкої громадськості.Посилання
1. Білявський Г. О. Проблеми реалізації в Україні програми ЄЕК ООН «Освіта для екобезпечного (сталого) розвит-
ку» / Г. О. Білявський, Т. В. Саєнко // Екологія і ресурси : зб. наук. праць. — 2007. — вип. 16. — С. 90—97.
2. Бойченко С. В. Екологічна освіта — основа сталого розвитку суспільства. Проблеми і перспективи вищої школи :
моногр. / С. В. Бойченко, Т. В. Саєнко. — К. : університет «Україна», 2013. — 502 с.
3. Національна екологічна політика України: оцінка і стратегія розвитку [«Оцінка національного потенціалу в сфері
глобального екологічного управління в Україні»]. — К. : ПРООН/ГЕФ, 2007. — 184 с.
4. Національна екологічна політика України: оцінка і стратегія розвитку : моногр. в 3 ч. / за ред. В. Шевчука, В. Ку-
хара. — К. : ПРООН Україна, 2007.
5. Психология человека от рождения до смерти / под ред. А. А. Реана. — СПб : Прайм- ЕВРОЗНАК, 2001. — 656 с.
6. Тимочко Т. В. Мета і завдання Всеукраїнської екологічної ліги у галузі екологічної освіти та виховання / Т. В. Ти-
мочко // Екологічна освіта і виховання: досвід та перспективи : матер. Всеукраїнської наук.-практ. конфер. — К. : Центр
екологічної освіти та інформації, 2000. — С. 23—26.
7. Основи професійного навчання з екологічної політики і управління : навч.-метод. посіб. / [В. Я. Шевчук, Г. О. Бі-
лявський, Ю. М. Саталкін, та ін. ]. — К. : Геопринт, 2002. — 78 с.
ку» / Г. О. Білявський, Т. В. Саєнко // Екологія і ресурси : зб. наук. праць. — 2007. — вип. 16. — С. 90—97.
2. Бойченко С. В. Екологічна освіта — основа сталого розвитку суспільства. Проблеми і перспективи вищої школи :
моногр. / С. В. Бойченко, Т. В. Саєнко. — К. : університет «Україна», 2013. — 502 с.
3. Національна екологічна політика України: оцінка і стратегія розвитку [«Оцінка національного потенціалу в сфері
глобального екологічного управління в Україні»]. — К. : ПРООН/ГЕФ, 2007. — 184 с.
4. Національна екологічна політика України: оцінка і стратегія розвитку : моногр. в 3 ч. / за ред. В. Шевчука, В. Ку-
хара. — К. : ПРООН Україна, 2007.
5. Психология человека от рождения до смерти / под ред. А. А. Реана. — СПб : Прайм- ЕВРОЗНАК, 2001. — 656 с.
6. Тимочко Т. В. Мета і завдання Всеукраїнської екологічної ліги у галузі екологічної освіти та виховання / Т. В. Ти-
мочко // Екологічна освіта і виховання: досвід та перспективи : матер. Всеукраїнської наук.-практ. конфер. — К. : Центр
екологічної освіти та інформації, 2000. — С. 23—26.
7. Основи професійного навчання з екологічної політики і управління : навч.-метод. посіб. / [В. Я. Шевчук, Г. О. Бі-
лявський, Ю. М. Саталкін, та ін. ]. — К. : Геопринт, 2002. — 78 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 48
Переглядів анотації: 129
Як цитувати
[1]
Т. В. Саєнко, «Гармонізація теоретичної і практичної екологічної підготовки студентів вищих навчальних закладів», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 32–37, Груд. 2014.
Номер
Розділ
Гуманізація і гуманітаризація технічної освіти
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).