РОЗВИТОК НАВИЧОК ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО ЧИТАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НЕМОВНИХ ВНЗ
Ключові слова:
професійно-орієноване читання, фахові тексти, передтекстові вправи, післятекстові вправи, мовні моделіАнотація
Розглянуто основні методи навчання професійно-орієнтованому читанню на заняттях з іноземної мови у немовних ВНЗ. Наведено основні види роботи з розвитку навичок читання фахових текстів та рекомендації щодо виконання передтекстових і післятекстових вправ.Посилання
1. Барабанова Г. В. Способы управления процессом обучения пониманию английского специального текста /
Г. В. Барабанова // Вопросы анализа специального текста : межвуз. темат. науч. сб. — Уфа, 1985. — С. 96—102.
2. Вайсбурд М. Л. Обучение пониманию иноязычного текста при чтении как поисковой деятельности [Текст] /
С. А. Блохина, М. Л. Вайсбурд // Иностранные языки в школе. — 1997. — № 1. — С. 19—24. — № 2. — С. 33—38.
3. Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам : пос. для учителя / Н. Д. Гальскова. — 2-е
изд., перераб. и доп. — М. : АРКТИ, 2003. — 192 с.
4. Клычникова 3. И. Психологические особенности обучения чтению на иностранном языке : пос. для учителя /
3. И. Клычникова. — М. : Просвещение, 1983. — 207 с.
5. Макарова С. Н. Организация учебного процесса: обучение чтению по специальности [Текст] / С. Н. Макарова //
Семантика языковых единиц : доклады VI Международной конференции. — М., 1998. — T. II. — С. 406—409.
6. Серова Т. С. Психологические и лингводидактические аспекты обучения профессионально-ориентированному
иноязычному чтению в вузе / Т. С. Серова. — Свердловск : изд-во Урал. ун-та, 1988. — 227 с.
7. Фоломкина С. К. Обучение чтению на иностранном языке внеязыковом вузе [Текст] / С. К. Фоломкина. — М. :
Высшая школа, 2005. —255 с.
Г. В. Барабанова // Вопросы анализа специального текста : межвуз. темат. науч. сб. — Уфа, 1985. — С. 96—102.
2. Вайсбурд М. Л. Обучение пониманию иноязычного текста при чтении как поисковой деятельности [Текст] /
С. А. Блохина, М. Л. Вайсбурд // Иностранные языки в школе. — 1997. — № 1. — С. 19—24. — № 2. — С. 33—38.
3. Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам : пос. для учителя / Н. Д. Гальскова. — 2-е
изд., перераб. и доп. — М. : АРКТИ, 2003. — 192 с.
4. Клычникова 3. И. Психологические особенности обучения чтению на иностранном языке : пос. для учителя /
3. И. Клычникова. — М. : Просвещение, 1983. — 207 с.
5. Макарова С. Н. Организация учебного процесса: обучение чтению по специальности [Текст] / С. Н. Макарова //
Семантика языковых единиц : доклады VI Международной конференции. — М., 1998. — T. II. — С. 406—409.
6. Серова Т. С. Психологические и лингводидактические аспекты обучения профессионально-ориентированному
иноязычному чтению в вузе / Т. С. Серова. — Свердловск : изд-во Урал. ун-та, 1988. — 227 с.
7. Фоломкина С. К. Обучение чтению на иностранном языке внеязыковом вузе [Текст] / С. К. Фоломкина. — М. :
Высшая школа, 2005. —255 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 366
Переглядів анотації: 174
Як цитувати
[1]
С. М. Мусійчук, «РОЗВИТОК НАВИЧОК ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО ЧИТАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НЕМОВНИХ ВНЗ», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 114–117, Серп. 2014.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).