ЗДІЙСНЕННЯ ЯКІСНОГО АНАЛІЗУ ОДНІЄЇ ПРИКЛАДНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ ПЕРШОГО ПОРЯДКУ
Ключові слова:
математична модель, інформаційна підтримка, диференційні рівняння, прогнозуванняАнотація
Розглянуто приклад розв’язання диференціального рівняння першого порядку, для якого застосовані реальні статистичні дані. На цьому прикладі показано можливості розвитку мотивації студентів-економістів під час навчання вищої математики.Посилання
1. Клочко В. І. Нові інформаційні технології навчання математики в технічній вищій школі : дис... д-ра пед. наук :
13.00.02 / В. І. Клочко. — Вінниця, 1998. — 396 с.
2. Крилова Т. В. Проблеми навчання математики в технічному вузі : моногр. / Т. В. Крилова. — К. : Вища шк.,
1998. — 438 с.
3. Власенко К. В. Вища математика для майбутніх інженерів : навч. посіб. для студ. технічних ВНЗ / К. В. Власенко ;
за ред. проф. О. І. Скафи. — Донецьк : Ноулідж, 2010. — 429 с.
4. Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних
спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін : моногр. / В. А. Петрук. — Вінниця : Універсум-Вінниця,
2006. — 292 с.
5. Пискунов Н. С. Дифференциальное и интегральное исчисления : учеб. для втузов. В 2-х т. — Т. II / Н. С. Пискунов. —
М. : Итеграл-Пресс, 2001.— 544 с.
6. Данко П. Е. Высшая математика в упражнениях и задачах. Ч. II : учеб. пос. для студентов втузов / П. Е. Данко,
А. Г. Попов, Т. Я. Кожевникова. — М. : Высш. школа, 1980. — 365 с.
7. Вища математика: основні означення, приклади і задачі : навч. посіб. У двох книгах. Книга 2 / І. П. Васильченко,
В. Я. Данилов, Є. Ю. Таран, А. І. Лобанов. — 2-е вид., зі змінами. — К. : Либідь, 1994. — 280 с.
8. Пономарев К. К. Составление и решение дифференциальных уравнений инженерно-технических задач : пос. для
физ.-мат. факультетов пединститутов / К. К. Пономарев. — М. : Учпедгиз, 1962. — 184 с.
13.00.02 / В. І. Клочко. — Вінниця, 1998. — 396 с.
2. Крилова Т. В. Проблеми навчання математики в технічному вузі : моногр. / Т. В. Крилова. — К. : Вища шк.,
1998. — 438 с.
3. Власенко К. В. Вища математика для майбутніх інженерів : навч. посіб. для студ. технічних ВНЗ / К. В. Власенко ;
за ред. проф. О. І. Скафи. — Донецьк : Ноулідж, 2010. — 429 с.
4. Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних
спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін : моногр. / В. А. Петрук. — Вінниця : Універсум-Вінниця,
2006. — 292 с.
5. Пискунов Н. С. Дифференциальное и интегральное исчисления : учеб. для втузов. В 2-х т. — Т. II / Н. С. Пискунов. —
М. : Итеграл-Пресс, 2001.— 544 с.
6. Данко П. Е. Высшая математика в упражнениях и задачах. Ч. II : учеб. пос. для студентов втузов / П. Е. Данко,
А. Г. Попов, Т. Я. Кожевникова. — М. : Высш. школа, 1980. — 365 с.
7. Вища математика: основні означення, приклади і задачі : навч. посіб. У двох книгах. Книга 2 / І. П. Васильченко,
В. Я. Данилов, Є. Ю. Таран, А. І. Лобанов. — 2-е вид., зі змінами. — К. : Либідь, 1994. — 280 с.
8. Пономарев К. К. Составление и решение дифференциальных уравнений инженерно-технических задач : пос. для
физ.-мат. факультетов пединститутов / К. К. Пономарев. — М. : Учпедгиз, 1962. — 184 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 56
Переглядів анотації: 97
Як цитувати
[1]
С. О. Колесников і І. В. Левандовська, «ЗДІЙСНЕННЯ ЯКІСНОГО АНАЛІЗУ ОДНІЄЇ ПРИКЛАДНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ ПЕРШОГО ПОРЯДКУ», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 131–135, Черв. 2014.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).