МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРАКТИКИ ГРИ

Автор(и)

  • Л. А. Мацко Вінницький національний технічний університет
  • І. О. Головашенко Вінницький національний технічний університет

Анотація

Проаналізовано феномен гри в сучасній гуманітаристиці, осмислюється його онтологічний ста-тус та практичне значення. Особливу увагу привернуто до ролі гри в психології та філософській рефлексії над нею. Зміст статті демонструє інтердисциплінарність поняття «гра» та перспекти-вність його дослідження.

Біографії авторів

Л. А. Мацко, Вінницький національний технічний університет

доцент, кафедра філософії та гуманітарних наук

І. О. Головашенко, Вінницький національний технічний університет

доцент, кафедра філософії та гуманітарних наук

Посилання

1. Хейзинга Й. «Homo Ludens». В тени завтрашнего дня / Й. Хейзинга. — М. : Прогресс. Прогресс-Академия. —
1992. — 378 с.
2. Платон. Законы / Платон // Диалоги. Книга вторая. — М. : изд-во «Савин С. А.», 2008. — 1023 с.
3. Платон. Евтидем / Платон // Диалоги. — М.: Мысль, 1986. — 607 с.
4. Кривенко-Апинян Т. А. Мир игры / Т. А. Кривенко-Апинян. — СПб. : Culture Science Business, 1999. — 236 с.
5. Итальянские гуманисты : стиль жизни, стиль мышления. — М. : Иностранная литература, 1958. — Т. 5. — 278 с.
6. Эльконин Д. Б. Психология игры / Д. Б. Эльконин. — М. : Педагогика, 1972. — 254 с.
7. Леонтьев А. Н. Проблемы развития психики / А. Н. Леонтьев. — М. : Наука, 1972. — 632 с.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 134

Як цитувати

[1]
Л. А. Мацко і І. О. Головашенко, «МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРАКТИКИ ГРИ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 32–38, Квіт. 2013.

Номер

Розділ

Гуманізація і гуманітаризація технічної освіти

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.