МІКРОКОНТРОЛЕРНЕ КЕРУВАННЯ БЕЗКОНТАКТНИМ ДВИГУНОМ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ ЯК МЕТОД РЕАЛІЗАЦІЇ ОПТИМАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ КОНСТРУКЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ

Автор(и)

  • В. І. Мороз Національний університет «Львівська політехніка»
  • І. Ф. Снітков Національний університет «Львівська політехніка»
  • Б. М. Харчишин Національний університет «Львівська політехніка»

Ключові слова:

безконтактні двигуни постійного струму, векторне керування, електричні машини, електропривод, мікроконтролери, оптимальне керування, синхронний двигун з постійними магнітами

Анотація

Розглянуто особливості використання мікроконтролерного керування силовими драйверами статорних обмоток трифазного синхронного двигуна з постійними магнітами для реалізації оптимального використання конструкційних матеріалів.

Біографії авторів

В. І. Мороз, Національний університет «Львівська політехніка»

професор кафедри електроприводу і автоматизації промислових установок

І. Ф. Снітков, Національний університет «Львівська політехніка»

завідувач лабораторії

Б. М. Харчишин, Національний університет «Львівська політехніка»

провідний науковий співробітник  лабораторії НДЛ-68 Спеціального конструкторського бюро електромеханічних систем

Посилання

1. Перельмутер В. М. Прямое управление моментом и током двигателей переменного тока / В. М. Перельмутер. — Харків : Основа, 2004. — 210 с.
2. Толочко О. І. Уніфікований алгоритм керування синхронними двигунами без електричного збудження / О. І. То-лочко, В. В. Божко // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія «Електротехніка і енерге-тика». — 2011. — № 11(186). — С. 392—395.
3. Щур І. З. Застосування принципів пасивного керування до синхронних машин з постійними магнітами як Гаміль-тонової системи з керованими входами/виходами / І. З. Щур, Ю. О. Білецький // Електротехнічні та комп’ютерні системи. — 2011. — № 03(79). — К. : Техніка, 2011 [науково-технічний журнал]. — С. 77—79.
4. Щур І. З. Енергетична ефективність застосування стратегій керування синхронним двигуном з постійними магнітами / І. З. Щур, М. Ф. Мандзюк // Електротехнічні та комп’ютерні системи. — 2011. — № 03(79). — К. : Техніка, 2011. — С. 400—401.
5. Толочко О. І. Визначення допустимої області застосування оптимальних алгоритмів керування синхронним дви-гуном з постійними магнітами / О. І. Толочко, Є. О. Вареник, В. В. Божко // Електротехнічні та комп'ютерні системи. — 2011. — № 03(79). — К. : Техніка, 2011. — С. 72—74.
6. Holtz J. Sensorless Control of Induction Motor Drives / Joachim Holtz // Proc. of the IEEE, Vol. 90, No. 8, Aug. 2002. — P. 1359—1394.
7. Мороз В. Трифазний двигун з постійними магнітами як об’єкт керування / В. І. Мороз, І. Ф. Снітков // Електротех-нічні та комп’ютерні системи. — 2011. — № 03(79). — К. : Техніка, 2011. — С. 280—281.
8. Куо Б. Теория и проектирование цифровых систем управления / Б. Куо ; пер. с англ. — М. : Машиностроение, 1986. — 448 с.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 120

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
В. І. Мороз, І. Ф. Снітков, і Б. М. Харчишин, «МІКРОКОНТРОЛЕРНЕ КЕРУВАННЯ БЕЗКОНТАКТНИМ ДВИГУНОМ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ ЯК МЕТОД РЕАЛІЗАЦІЇ ОПТИМАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ КОНСТРУКЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 89–92, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Енергетика та електротехніка

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.