ДО ПИТАННЯ ВИБОРУ ОПТИМАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГОВОГО ВІДДІЛУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Ключові слова:
організація маркетингу, маркетинговий відділ, організаційна структура, параметри вибору, споживчий маркетинг, промисловий маркетинг, промислове підприємствоАнотація
Розглянуто та проаналізовано основні види організаційних структур маркетингового відділу підприємства. Виділено основні принципи побудови маркетингової відділу та сформульовано вихідні параметри для вибору оптимальної організаційної структури відділу маркетингу на промисловому підприємстві.Посилання
1. Павленко А. Ф. Маркетинг : підруч. / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. — К. : КНЕУ, 2003. — 246 с.
2. Вачевський М. В. Промисловий маркетинг. Основи теорії та практики : навч. посіб. / [М. В. Вачевський та ін.] — К. : Центр навчальної літератури, 2004. — 256 с.
3. Тєлєтов О. С. Маркетинг у промисловості : підруч. / О. С. Тєлєтов. — К. : Центр навчальної літератури, 2004. — 248 с.
4. Шумейко В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах / В. Шумейко // Мар-кетинг в Україні. — 2009. — № 1. — С. 46—49.
2. Вачевський М. В. Промисловий маркетинг. Основи теорії та практики : навч. посіб. / [М. В. Вачевський та ін.] — К. : Центр навчальної літератури, 2004. — 256 с.
3. Тєлєтов О. С. Маркетинг у промисловості : підруч. / О. С. Тєлєтов. — К. : Центр навчальної літератури, 2004. — 248 с.
4. Шумейко В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах / В. Шумейко // Мар-кетинг в Україні. — 2009. — № 1. — С. 46—49.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 86
Переглядів анотації: 117
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Ю. В. Мокіна і О. С. Лецька, «ДО ПИТАННЯ ВИБОРУ ОПТИМАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГОВОГО ВІДДІЛУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 68–70, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Економіка та менеджмент
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).