АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ РИБИ ТА МОРЕПРОДУКТІВ І ФАКТОРІВ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ НА ЦЬОМУ РИНКУ

  • І. І. Корман Уманський національний університет садівництва
Ключові слова: ринок риби та морепродуктів, ціна, якість

Анотація

Визначено структуру споживання риби та морепродуктів, подано результати опитування споживачів риби та морепродуктів. Проведено аналіз ринку риби і морепродуктів та факторів, що впливають на споживчий вибір.

Біографія автора

І. І. Корман, Уманський національний університет садівництва
викладач кафедри маркетингу

Посилання

1. Липсиц И. В. Коммерческое ценообразование : учеб. для вузов / И. В. Липсиц. — М. : Издательство БЕК, 1997. — С. 34—35.
2. Бондаренко Д. Человечество опустошает моря и океаны [Электронный ресурс] / Д. Бондаренко. — Режим доступу : http://Eizvestia.Com/World/Full /Chelovechestvo-Opustoshaet-Morya-I-Okeany. — Название с экрана.
3. Заєць В. Перспективи розвитку харчової галузі в Україні [Електронний ресурс] / В. Заєць. — Режим доступу : http://ibcontacts.com.ua/perspectyvy _rozvytku/. — Назва з екрану.
4. Симоненко А. Креветочный бум [Электронный ресурс] / Анна А. Симоненко. — Режим доступу :
http://www.investgazeta.net/kompanii-i-rynki/krevetochnyj-bum-155362/. — Название с экрана.
5. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика : учеб. / Е. П. Голубков. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. : Финпресс, 2003.
Переглядів анотації: 53 Завантажень PDF: 78
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
Номер
Розділ
Економіка та менеджмент

Завантаження

Данные скачивания пока не доступны.