ЗНАЧЕННЯ ГУМАНІТАРНОЇ СКЛАДОВОЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МЕНЕДЖЕРІВ-ЕКОНОМІСТІВ У ВТНЗ
Анотація
Розглянуто проблему інтеграції гуманітарного знання в процес підготовки менеджерів-економістів в технічному ВНЗ і значення гуманітарної (і зокрема культурологічної) складової у професійній підготовці фахівців цього напрямку. Визначається роль культурологічного та гуманістичного підходів у підготовці майбутніх менеджерів в сфері економіки, а також роль гуманітарної підготовки фахівців цієї сфери.Посилання
1. Олійник О. Особливості гуманітарної підготовки і професійної компетентності студентів у технічному ВНЗ / О. Олійник
// Донецький вісник наукового товариства ім. Шевченка. Мовознавство. — 2009. — Т. 26. — С. 123—132.
2. Куріто О. В. Аксіологічні орієнтири філософії освіти сучасного українського соціуму / О. В. Куріто // Вісник Дон-
НУЕТ. — 2012. — № 2 (54). — 183 с.
3. Абишева А. К. О понятии «ценность» / А. К. Абишева // Вопросы философии. — 2002. — № 3. — С. 139—149.
4. Соколков Е. А. Методология культурного самоопределения формирующейся личности специалиста-гуманитария /
Е. А. Соколков, Н. Е. Буланкина // Опыт философского осмысления. — М., 2011. — 232 с.
5. Іванова Т. В. Культурологическая подготовка будущего учителя / Т. В. Іванова. — К., 2005. — 282 с.
6. Шегда А. В. Менеджмент / А. В. Шегда. — К., 2004. — 687 с.
7. Суслова О. И. Профессиональное становление студентов вузов как психолого-педагогическая проблема. [Элек-
тронный ресурс] / О. И. Суслова. — Режим доступа : http://www.sgu.ru/node/68190. — Название с экрана.
8. Денисенко Н. Принципи гуманізації освіти у процесі професійної підготовки менеджерів організацій у вищих навчаль-
них закладах [Электронный ресурс] / Н. Денисенко. — Режим доступу : http://www.social-science.com.ua/публікаці... — Назва з
екрану.
// Донецький вісник наукового товариства ім. Шевченка. Мовознавство. — 2009. — Т. 26. — С. 123—132.
2. Куріто О. В. Аксіологічні орієнтири філософії освіти сучасного українського соціуму / О. В. Куріто // Вісник Дон-
НУЕТ. — 2012. — № 2 (54). — 183 с.
3. Абишева А. К. О понятии «ценность» / А. К. Абишева // Вопросы философии. — 2002. — № 3. — С. 139—149.
4. Соколков Е. А. Методология культурного самоопределения формирующейся личности специалиста-гуманитария /
Е. А. Соколков, Н. Е. Буланкина // Опыт философского осмысления. — М., 2011. — 232 с.
5. Іванова Т. В. Культурологическая подготовка будущего учителя / Т. В. Іванова. — К., 2005. — 282 с.
6. Шегда А. В. Менеджмент / А. В. Шегда. — К., 2004. — 687 с.
7. Суслова О. И. Профессиональное становление студентов вузов как психолого-педагогическая проблема. [Элек-
тронный ресурс] / О. И. Суслова. — Режим доступа : http://www.sgu.ru/node/68190. — Название с экрана.
8. Денисенко Н. Принципи гуманізації освіти у процесі професійної підготовки менеджерів організацій у вищих навчаль-
них закладах [Электронный ресурс] / Н. Денисенко. — Режим доступу : http://www.social-science.com.ua/публікаці... — Назва з
екрану.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 155
Переглядів анотації: 88
Як цитувати
[1]
Н. З. Грозна, «ЗНАЧЕННЯ ГУМАНІТАРНОЇ СКЛАДОВОЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МЕНЕДЖЕРІВ-ЕКОНОМІСТІВ У ВТНЗ», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 48–52, Груд. 2013.
Номер
Розділ
Гуманізація і гуманітаризація технічної освіти
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).