НАВЧАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ СЕМАНТИЧНО УСКЛАДНЕНИХ МОВНИХ ОДИНИЦЬ У НАУКОВО-ТЕХНІЧНОМУ ТЕКСТІ

Автор(и)

  • І. С. Степанова Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

семантична структура, функціональний стиль, науковий текст, метафора, мовна мовленнєва експресивність

Анотація

Проаналізовано функціональні аспекти семантично ускладнених мовних одиниць у різних видах сучасного науково-технічного тексту. Автор розглянула шляхи навчання інтерпретації таких явищ у курсі «Іноземна мова за професійним спрямуванням» у технічних університетах.

Біографія автора

І. С. Степанова, Вінницький національний технічний університет

завідувач кафедри іноземних мов

Посилання

1. Gross A. The Rhetoric of Science / A. Gross // Oxford University Press., 1990. — 397 р.
2. Cooly R. Style in Scientific Writing / R. Cooly // Oxford University Learning Centre. — 2004. — 73 р.
3. Плисецкая А. Метафора как когнитивная модель в научном дискурсе / А. Плисецкая. // Когнитивное моделирование в лингвистике. — М., 2007. — С. 265—292.
4. Banks D. The Passive and Metaphor in Scientific Writing / D. Banks // Guadernos de Filologia Inglesa, 5/2. — 1996. —
Р. 13—22.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 83

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
І. С. Степанова, «НАВЧАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ СЕМАНТИЧНО УСКЛАДНЕНИХ МОВНИХ ОДИНИЦЬ У НАУКОВО-ТЕХНІЧНОМУ ТЕКСТІ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 164–167, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.