НАВЧАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ СЕМАНТИЧНО УСКЛАДНЕНИХ МОВНИХ ОДИНИЦЬ У НАУКОВО-ТЕХНІЧНОМУ ТЕКСТІ
Ключові слова:
семантична структура, функціональний стиль, науковий текст, метафора, мовна мовленнєва експресивністьАнотація
Проаналізовано функціональні аспекти семантично ускладнених мовних одиниць у різних видах сучасного науково-технічного тексту. Автор розглянула шляхи навчання інтерпретації таких явищ у курсі «Іноземна мова за професійним спрямуванням» у технічних університетах.Посилання
1. Gross A. The Rhetoric of Science / A. Gross // Oxford University Press., 1990. — 397 р.
2. Cooly R. Style in Scientific Writing / R. Cooly // Oxford University Learning Centre. — 2004. — 73 р.
3. Плисецкая А. Метафора как когнитивная модель в научном дискурсе / А. Плисецкая. // Когнитивное моделирование в лингвистике. — М., 2007. — С. 265—292.
4. Banks D. The Passive and Metaphor in Scientific Writing / D. Banks // Guadernos de Filologia Inglesa, 5/2. — 1996. —
Р. 13—22.
2. Cooly R. Style in Scientific Writing / R. Cooly // Oxford University Learning Centre. — 2004. — 73 р.
3. Плисецкая А. Метафора как когнитивная модель в научном дискурсе / А. Плисецкая. // Когнитивное моделирование в лингвистике. — М., 2007. — С. 265—292.
4. Banks D. The Passive and Metaphor in Scientific Writing / D. Banks // Guadernos de Filologia Inglesa, 5/2. — 1996. —
Р. 13—22.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 30
Переглядів анотації: 83
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
І. С. Степанова, «НАВЧАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ СЕМАНТИЧНО УСКЛАДНЕНИХ МОВНИХ ОДИНИЦЬ У НАУКОВО-ТЕХНІЧНОМУ ТЕКСТІ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 164–167, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).