Реалізація комунікативного підходу до викладання іноземних мов у технічних ВНЗ
Ключові слова:
комунікативні компетенції, фразеологічна одиниця, лінгводидактика, мотиваціяАнотація
Розглянуто формування комунікативних компетенцій у процесі викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам технічних ВНЗ. Одним із засобів інтенсифікації навчання та створення позитивної мотиваційної бази автор вважає методично доцільне використання фразеологічних одиниць різних структурно-семантичних типів.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 54
Переглядів анотації: 109
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
І. С. Степанова, «Реалізація комунікативного підходу до викладання іноземних мов у технічних ВНЗ», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 150–153, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).