Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземних мов в технічному вузі
Ключові слова:
іноземна мова, інтерактивність, інтерактивні технології, групові види діяльності, професійна комунікація, пошукова навчально-пізнавальна діяльністьАнотація
Розглянуто низку інтерактивних технологій навчання та доведено, що їхнє використання не лише формує та розвиває пошуково-дослідницькі, комунікативні, інформаційні компетенції, але й формує креативність, стимулює інтелектуальну активність, допомагає формувати міжпредметні зв'язки, вчить використовувати інформаційно-телекомунікаційні технології та підвищує мотивацію студентів до вивчення іноземної мови.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 290
Переглядів анотації: 190
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. В. Зубенко і С. О. Медведєва, «Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземних мов в технічному вузі», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 119–122, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).