ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ТРАДИЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ І ЗАНЯТТЯХ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Н. М. Лосєва Донецький національний університет
  • А. Ю. Панова Донецька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 39

Ключові слова:

інтерактивні методи навчання, пасивна модель навчання, активна модель навчання, інтерактивна модель навчання, кооперативна та групова форми організації навчальної діяльності студентів

Анотація

Розглянуто сутність інтерактивного навчання, його призначення і організаційні форми, наведено приклади застосування інтерактивних методів як в умовах традиційного навчання, так і в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано декілька інтерактивних вправ, що мають за мету стимулювання навчально-пізнавального потенціалу студентів-математиків.

Біографії авторів

Н. М. Лосєва, Донецький національний університет

професор кафедри вищої математики і методики викладання математики

А. Ю. Панова, Донецька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 39

вчитель математики

Посилання

1. Інтерактивні технології на уроках математики / Уклад. І. С. Маркова. — Х. : Вид. група «Основа», 2008. — 126 с.
2. Лосєва Н. М. Активні методи навчання в курсі аналітичної геометрії / Н. М. Лосєва // Дидактика математики: про-блеми i дослідження : мiжнар. зб. наук. робіт. — Донецьк, 2008. — Вип. 29. — С. 29—34.
3. Пометун О. І. Інтерактивні технології навчання : теорія, практика, досвід. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. — К. : АПН, 2002. — 192 с.
4. Сиротенко Г. О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання / Г. О. Сиротенко. — Х. : ВГ «Основа», 2003. — 164 с.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 234

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
Н. М. Лосєва і А. Ю. Панова, «ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ТРАДИЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ І ЗАНЯТТЯХ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 182–187, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.