ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ТРАДИЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ І ЗАНЯТТЯХ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Ключові слова:
інтерактивні методи навчання, пасивна модель навчання, активна модель навчання, інтерактивна модель навчання, кооперативна та групова форми організації навчальної діяльності студентівАнотація
Розглянуто сутність інтерактивного навчання, його призначення і організаційні форми, наведено приклади застосування інтерактивних методів як в умовах традиційного навчання, так і в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано декілька інтерактивних вправ, що мають за мету стимулювання навчально-пізнавального потенціалу студентів-математиків.Посилання
1. Інтерактивні технології на уроках математики / Уклад. І. С. Маркова. — Х. : Вид. група «Основа», 2008. — 126 с.
2. Лосєва Н. М. Активні методи навчання в курсі аналітичної геометрії / Н. М. Лосєва // Дидактика математики: про-блеми i дослідження : мiжнар. зб. наук. робіт. — Донецьк, 2008. — Вип. 29. — С. 29—34.
3. Пометун О. І. Інтерактивні технології навчання : теорія, практика, досвід. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. — К. : АПН, 2002. — 192 с.
4. Сиротенко Г. О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання / Г. О. Сиротенко. — Х. : ВГ «Основа», 2003. — 164 с.
2. Лосєва Н. М. Активні методи навчання в курсі аналітичної геометрії / Н. М. Лосєва // Дидактика математики: про-блеми i дослідження : мiжнар. зб. наук. робіт. — Донецьк, 2008. — Вип. 29. — С. 29—34.
3. Пометун О. І. Інтерактивні технології навчання : теорія, практика, досвід. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. — К. : АПН, 2002. — 192 с.
4. Сиротенко Г. О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання / Г. О. Сиротенко. — Х. : ВГ «Основа», 2003. — 164 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 182
Переглядів анотації: 234
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Н. М. Лосєва і А. Ю. Панова, «ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ТРАДИЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ І ЗАНЯТТЯХ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 182–187, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).