Оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах та тестування в світлі нової парадигми освіти
Ключові слова:
тестування, модульно-рейтингова система, реформування системи освіти, рівні сформованості мовленнєвої компетенціїАнотація
Розглянуто питання пов'язані з тестуванням з іноземних мов та проблемами, які мають бути вирішені для його успішного впровадження. Визначено загальні аспекти, необхідні для розроблення методики тестування рівня сформованості комунікативної компетенції##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 309
Переглядів анотації: 92
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Н. А. Насонова і Н. В. Рибко, «Оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах та тестування в світлі нової парадигми освіти», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 105–109, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).