Порівняння результатів проведення вступних випробувань до ВНЗ за тестовими технологіями та за змішаною системою

Автор(и)

  • Н. В. Ляховченко
  • Б. І. Мокін

Ключові слова:

тестування, рейтинговий бал, моніторинг освіти, вступна кампанія

Анотація

Проведено порівняльний аналіз результатів різних форм вступних випробувань. Показано, що оцінювання навчальних досягнень абітурієнтів як за чисто тестовими технологіями, так і за змішаною системою дає приблизно однакові результати з суттєво меншими затратами часових, людських та матеріальних ресурсів у першому випадку. Крім того показано, що врахування у загальному рейтингу шести оцінок з профільних дисциплін з документа про повну загальну середню освіту є позитивним стимулом у вивченні цих дисциплін у середніх навчальних закладах освіти.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 285

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
Н. В. Ляховченко і Б. І. Мокін, «Порівняння результатів проведення вступних випробувань до ВНЗ за тестовими технологіями та за змішаною системою», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 97–100, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>