Порівняння результатів проведення вступних випробувань до ВНЗ за тестовими технологіями та за змішаною системою

  • Н. В. Ляховченко
  • Б. І. Мокін
Ключові слова: тестування, рейтинговий бал, моніторинг освіти, вступна кампанія

Анотація

Проведено порівняльний аналіз результатів різних форм вступних випробувань. Показано, що оцінювання навчальних досягнень абітурієнтів як за чисто тестовими технологіями, так і за змішаною системою дає приблизно однакові результати з суттєво меншими затратами часових, людських та матеріальних ресурсів у першому випадку. Крім того показано, що врахування у загальному рейтингу шести оцінок з профільних дисциплін з документа про повну загальну середню освіту є позитивним стимулом у вивченні цих дисциплін у середніх навчальних закладах освіти.
Переглядів анотації: 84 Завантажень PDF: 11
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Н. В. Ляховченко і Б. І. Мокін, Порівняння результатів проведення вступних випробувань до ВНЗ за тестовими технологіями та за змішаною системою, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 2, с. 97-100, Лис 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Завантаження

Данные скачивания пока не доступны.

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)

1 2 3 4 > >>