ТЕСТОВИЙ ДИСТАНЦІЙНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З УРАХУВАННЯМ САМООЦІНКИ ВПЕВНЕНОСТІ
Ключові слова:
комп’ютерне тестування, контроль знань, самооцінка рівня впевненості, кластеризація студентів, траєкторія тестуванняАнотація
Проведено аналіз методів комп’ютерного тестування студентів для дистанційної системи навчання. Запропонована нова система тестування студентів з урахуванням самооцінки рівня впевненості. Визначені подальші напрямки розвитку нової системи тестування.Посилання
1. Мальцев А. В. Тестология в образовании: вчера, сегодня, завтра / А. В. Мальцев, О. Э. Наймушина // Проблемы образования, науки и культуры. — 2008. — № 60. — С. 7—14.
2. Соколова И. И. Компьютерное тестирование как наукоемкая педагогическая технология / И. И. Соколова // Извес-тия РГПУ им. А. И. Герцена : Психолого-педагогические науки. — 2004. — № 4. — С. 77—86.
3. Янюшкин А. С. Недостатки и ошибки компьютерного тестирования в вузах (на примере дисциплины «правоведе-ние») / С. А. Янюшкин, А. С. Янюшкин // Современные проблемы науки и образования. — 2008. — № 5. — С. 51—57.
4. Fenna D. S. Assessment of Foundation Knowledge: Are Students Confident in Their Ability? / D. S. Fenna // European Journal of Engineering Education. — 2004. — Vol. 29, № 2. — P. 307—312.
5. Глова В. И. Модели педагогического тестирования обучаемых / В. И. Глова, С. В. Дуплик // Вестник КГТУ
им. А. Н. Туполева. — 2003. — № 2. — C. 74—79.
6. Давыдов Д. А. Проектирование систем адаптивного тестового контроля / Д. А. Давыдов, Р. Г. Шарафиев // Педаго-гический журнал Башкортостана: инновационные технологии образования. — 2006. — № 2. — С. 39—59.
7. Зайцева Л. В. Модели и методы адаптивного контроля знаний / Л. В. Зайцева, Н. О. Прокофьева // Educational Technology & Society. — 2004. — № 7. — С. 265—277.
8. Растригин Л. А. Адаптация сложных систем. Методы и приложения / Л. А. Растригин. — Рига : Зинатне, 1981. — 375 с.
9. Holland J. H. Adaptation in Natural and Artificial Systems / J. H. Holland. — Cambridge : MIT Press, 1975. — 288 p.
10. Штовба С. Д. Проектирование нечетких систем средствами MATLAB / С. Д Штовба. — М. : Горячая линия — Телеком, 2007. — 288 с.
11. Орлов А. И. Нечисловая статистика / А. И. Орлов. — М. : МЗ-Пресс, 2004. — 345 с.
2. Соколова И. И. Компьютерное тестирование как наукоемкая педагогическая технология / И. И. Соколова // Извес-тия РГПУ им. А. И. Герцена : Психолого-педагогические науки. — 2004. — № 4. — С. 77—86.
3. Янюшкин А. С. Недостатки и ошибки компьютерного тестирования в вузах (на примере дисциплины «правоведе-ние») / С. А. Янюшкин, А. С. Янюшкин // Современные проблемы науки и образования. — 2008. — № 5. — С. 51—57.
4. Fenna D. S. Assessment of Foundation Knowledge: Are Students Confident in Their Ability? / D. S. Fenna // European Journal of Engineering Education. — 2004. — Vol. 29, № 2. — P. 307—312.
5. Глова В. И. Модели педагогического тестирования обучаемых / В. И. Глова, С. В. Дуплик // Вестник КГТУ
им. А. Н. Туполева. — 2003. — № 2. — C. 74—79.
6. Давыдов Д. А. Проектирование систем адаптивного тестового контроля / Д. А. Давыдов, Р. Г. Шарафиев // Педаго-гический журнал Башкортостана: инновационные технологии образования. — 2006. — № 2. — С. 39—59.
7. Зайцева Л. В. Модели и методы адаптивного контроля знаний / Л. В. Зайцева, Н. О. Прокофьева // Educational Technology & Society. — 2004. — № 7. — С. 265—277.
8. Растригин Л. А. Адаптация сложных систем. Методы и приложения / Л. А. Растригин. — Рига : Зинатне, 1981. — 375 с.
9. Holland J. H. Adaptation in Natural and Artificial Systems / J. H. Holland. — Cambridge : MIT Press, 1975. — 288 p.
10. Штовба С. Д. Проектирование нечетких систем средствами MATLAB / С. Д Штовба. — М. : Горячая линия — Телеком, 2007. — 288 с.
11. Орлов А. И. Нечисловая статистика / А. И. Орлов. — М. : МЗ-Пресс, 2004. — 345 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 30
Переглядів анотації: 125
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
С. Д. Штовба, О. Д. Панкевич, і М. О. Філінюк, «ТЕСТОВИЙ ДИСТАНЦІЙНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З УРАХУВАННЯМ САМООЦІНКИ ВПЕВНЕНОСТІ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 200–203, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).