ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ СІТЬОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ДИФУЗІЇ НАУКОВИХ ЗНАНЬ

  • С. Д. Штовба Вінницький національний технічний університет
  • О. В. Штовба Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: наукометрія, індекс цитування, непряме цитування, дифузія знань

Анотація

Запропоновано новий наукометричний показник, що оцінює дифузію знань. Він має дві складові, які визначаються за кількістю прямих та прихованих цитувань Запропонований підхід успадковує механізми оцінювання діяльності персоналу в сітьовому маркетингу. Аналогом прямого цитування виступають персональні продажі працівника, а непрямого цитування — продажі його команди.

Біографії авторів

С. Д. Штовба, Вінницький національний технічний університет
професор кафедри комп’ютерних систем управління
О. В. Штовба, Вінницький національний технічний університет
доцент кафедри менеджменту та моделювання в економіці

Посилання

1. Сойфер В. Н. Международная Соросовская программа образования. Часть 2. Результаты именных конкурсов /
В. Н. Сойфер // Соросовский образовательный журнал. — 1996. — № 1. — С. 4—16.
2. Analysis of the ch-index: an indicator to evaluate the diffusion of scientific research output by citers / [Franceschini F., Maisano D., Perotti A., Proto A.] // Scientometrics. — 2010. — Vol. 85. — P. 203—217.
3. Egghe L. Mathematical theory of the h- and g-index in case of fractional counting of authorship / L. Egghe // Journal of the American Society for Information Science and Technology. — 2008. — Vol. 59, № 10. — P. 1608—1616.
4. Schreiber M. A modification of the h-index: The h(m)-index accounts for multi-authored manuscripts / Schreiber M. // Journal of Informetrics. — 2008. — Vol. 2, № 3. — P. 211—216.
5. Buela-Casal G. Assessing the quality of articles and scientific journals: Proposal for weighted impact factor / G. Buela-Casal // Psychology in Spain. — 2004. — Vol. 8, № 1. — P. 60—76.
6. Van Noorden R. A profusion of measures / Van Noorden R. // Nature. — 2010. — Vol. 465. — P. 864—866.
7. Кара-Мурза С. Г. Цитирование в науке и подходы к оценке научного вклада / С. Г. Кара-Мурза // Вестник АН СССР. — 1981. — № 5. — С. 68—75.
8. Folin O. On tyrosine and tryptophane determinations in proteins / O. Folin , V. Ciocalteu // The Journal of Biological Chemistry. — 1927. — Vol. 73, № 2. — P. 627—650.
9. Protein measurement with the Folin phenol reagent / O. H. Lowry , N. J. Rosbrough , A. L. Farr , R. J. Randall // The Jour-nal of Biological Chemistry. — 1951. — Vol. 193, № 1. — P. 265—275.
10. Gao X. Network model of knowledge diffusion / X. Gao , Guan J. // Scientometrics. — 2012. — Vol. 90, № 3. — P. 749—762.
11. Schubert A. Using the h-index for assessing single publications / Schubert A. // Scientometrics. — 2009. — Vol. 78,
№ 3. — P. 559—565.
12. Atallah G. Indirect patent citations / G. Atallah, G. Rodriguez // Scientometrics. — 2006. — Vol. 67, № 3. —
P. 437—465.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
С. Д. Штовба і О. В. Штовба, ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ СІТЬОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ДИФУЗІЇ НАУКОВИХ ЗНАНЬ, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 2, с. 45-48, Лис 2010.
Номер
Розділ
Економіка та менеджмент

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)