Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару

  • О. В. Штовба
  • А. В. Пашенко
Ключові слова: конкурентоспроможність, бренд, торгова марка, нечітка база знань, нечіткий висновок

Анотація

Запропоновано модель конкурентоспроможності марочних товарів, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 правила, які представлені чотирма нечіткими базами знань. Поставлена задача ідентифікації параметрів нечіткої моделі за експериментальними даними; сформульовані вимоги до навчальної вибірки.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
О. В. Штовба і А. В. Пашенко, Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 2, с. 33-39, Лис 2010.
Номер
Розділ
Економіка, менеджмент та екологія