Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару

  • О. В. Штовба
  • А. В. Пашенко

Анотація

Запропоновано модель конкурентоспроможності марочних товарів, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 правила, які представлені чотирма нечіткими базами знань. Поставлена задача ідентифікації параметрів нечіткої моделі за експериментальними даними; сформульовані вимоги до навчальної вибірки.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
ШТОВБА, О. В.; ПАШЕНКО, А. В.. Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару. Вісник Вінницького політехнічного інституту, [S.l.], p. 33-39, nov. 2010. ISSN 1997-9274. Доступно за адресою: <https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/160>. Дата доступу: 18 dec. 2017
Номер
Розділ
Економіка, менеджмент та екологія
Ключові слова:
конкурентоспроможність; бренд; торгова марка; нечітка база знань; нечіткий висновок