ГЕНЕТИЧНА ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ ТОРГОВИХ МАРОК
Ключові слова:
оптимізація реклами, торгова марка, рекламні контакти, генетичний алгоритм, жадібний алгоритмАнотація
Досліджено задачу оптимізації розміщення зовнішньої реклами торгових марок за критеріями витрат та кількістю контактів з цільовою аудиторією. Оптимізацію розміщення реклами зведено до нелінійної задачі про рюкзак. Тестові приклади показали, що прийняті розв’язки цієї задачі оптимізації можна отримати як за жадібним, так і за генетичним алгоритмом оптимізації.Посилання
1. Федоров Д. С. Оптимизация структуры рекламного бюджета фирмы / Д. С. Федоров // Маркетинг в России и за рубежом. — 2001. — № 4. — С. 45—49.
2. Матанцев А. Н. Эффективность рекламы / А. Н. Матанцев. — М. : Финпресс. — 2002. — 416 с.
3. Бородина И. Математика — муза рекламы / И. Бородина // Экономический вестник Ростовского государственного университета. — 2003. — № 3. — С. 98—101.
4. Овчаренко О. И. Оптимизация затрат на проведение рекламной кампании предприятия / О. И. Овчаренко,
А. И. Богданенко // Вестник Таганрогского института управления и экономики. — 2010. — № 1. — С. 70—71.
5. Martello S. Knapsack Problems: Algorithms and Computer Implementations / Silvano Martello, Paolo Toth. — John Wiley & Sons, 1990. — 296 p.
6. Дэвис Д. Исследования в рекламной деятельности: теория и практика / Джоэл Джей Дэвис. — М. : Вильямс, 2003. — 864 с.
7. Haupt R. Practical Genetic Algorithms / Randy L. Haupt, Sue Ellen Haupt. — New Jersey : John Wiley & Sons, 2004. — 253 p.
2. Матанцев А. Н. Эффективность рекламы / А. Н. Матанцев. — М. : Финпресс. — 2002. — 416 с.
3. Бородина И. Математика — муза рекламы / И. Бородина // Экономический вестник Ростовского государственного университета. — 2003. — № 3. — С. 98—101.
4. Овчаренко О. И. Оптимизация затрат на проведение рекламной кампании предприятия / О. И. Овчаренко,
А. И. Богданенко // Вестник Таганрогского института управления и экономики. — 2010. — № 1. — С. 70—71.
5. Martello S. Knapsack Problems: Algorithms and Computer Implementations / Silvano Martello, Paolo Toth. — John Wiley & Sons, 1990. — 296 p.
6. Дэвис Д. Исследования в рекламной деятельности: теория и практика / Джоэл Джей Дэвис. — М. : Вильямс, 2003. — 864 с.
7. Haupt R. Practical Genetic Algorithms / Randy L. Haupt, Sue Ellen Haupt. — New Jersey : John Wiley & Sons, 2004. — 253 p.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 40
Переглядів анотації: 132
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
С. Д. Штовба, О. В. Штовба, і А. А. Яковенко, «ГЕНЕТИЧНА ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ ТОРГОВИХ МАРОК», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 134–138, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Інформаційні технології та комп'ютерна техніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).