ГЕНЕТИЧНА ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ ТОРГОВИХ МАРОК

Автор(и)

  • С. Д. Штовба Вінницький національний технічний університет
  • О. В. Штовба Вінницький національний технічний університет
  • А. А. Яковенко Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

оптимізація реклами, торгова марка, рекламні контакти, генетичний алгоритм, жадібний алгоритм

Анотація

Досліджено задачу оптимізації розміщення зовнішньої реклами торгових марок за критеріями витрат та кількістю контактів з цільовою аудиторією. Оптимізацію розміщення реклами зведено до нелінійної задачі про рюкзак. Тестові приклади показали, що прийняті розв’язки цієї задачі оптимізації можна отримати як за жадібним, так і за генетичним алгоритмом оптимізації.

Біографії авторів

С. Д. Штовба, Вінницький національний технічний університет

професор кафедри комп’ютерних систем управління

О. В. Штовба, Вінницький національний технічний університет

доцент кафедри менеджменту та моделювання в економіці

А. А. Яковенко, Вінницький національний технічний університет

студент Інституту автоматики, електроніки та комп’ю­терних систем управління

Посилання

1. Федоров Д. С. Оптимизация структуры рекламного бюджета фирмы / Д. С. Федоров // Маркетинг в России и за рубежом. — 2001. — № 4. — С. 45—49.
2. Матанцев А. Н. Эффективность рекламы / А. Н. Матанцев. — М. : Финпресс. — 2002. — 416 с.
3. Бородина И. Математика — муза рекламы / И. Бородина // Экономический вестник Ростовского государственного университета. — 2003. — № 3. — С. 98—101.
4. Овчаренко О. И. Оптимизация затрат на проведение рекламной кампании предприятия / О. И. Овчаренко,
А. И. Богданенко // Вестник Таганрогского института управления и экономики. — 2010. — № 1. — С. 70—71.
5. Martello S. Knapsack Problems: Algorithms and Computer Implementations / Silvano Martello, Paolo Toth. — John Wiley & Sons, 1990. — 296 p.
6. Дэвис Д. Исследования в рекламной деятельности: теория и практика / Джоэл Джей Дэвис. — М. : Вильямс, 2003. — 864 с.
7. Haupt R. Practical Genetic Algorithms / Randy L. Haupt, Sue Ellen Haupt. — New Jersey : John Wiley & Sons, 2004. — 253 p.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 132

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
С. Д. Штовба, О. В. Штовба, і А. А. Яковенко, «ГЕНЕТИЧНА ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ ТОРГОВИХ МАРОК», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 134–138, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Інформаційні технології та комп'ютерна техніка

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>