Класифікація товарних брендів

Автор(и)

  • О. В. Штовба

Ключові слова:

бренд, класифікація, класифікаційні ознаки, порівняльний аналіз

Анотація

Запропоновано класифікацію товарних брендів за дев’ятьма ознаками, що дозволяє описувати з необхідною деталізацією профіль створюваного бренду. Наведено переваги і недоліки підтипів бренда по кожній ознаці, що дозволить зменшити кількість помилок під час формування виробником вимог до створюваного бренду.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 128

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
О. В. Штовба, «Класифікація товарних брендів», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 25–33, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Економіка, менеджмент та екологія

Метрики

Завантаження

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають