БРЕНДИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В XXI СТОЛІТТІ: БІБЛІОМЕТРИЧНИЙ АНАЛІЗ

  • О. В. Штовба Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: брендинг, наукометрія, лідери, тематика, Scopus, Dimensions

Біографія автора

О. В. Штовба, Вінницький національний технічний університет

канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри менеджменту, маркетингу та економіки

Посилання

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

О. В. Штовба, Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті. Вінниця: ВНТУ, 2014. https://doi.org/10.13140/RG.2.1.2199.9124 .

S. Zahra, M. Matanda, and P. LaPlaca, “Advancing theory and knowledge in the business-to-business branding literature,” Journal of Business Research, no. 69 (8), pp. 2664-2677, 2016. http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2015.11.002 .

A. Lucarelli, and P. Berg, “City branding: a state-of-the-art review of the research domain.” Journal of place management and development, no. 4.1, pp. 9-27, 2011. https://doi.org/10.1108/17538331111117133 .

M. Fetscherin, and D. Heinrich, “Consumer-Brand Relationship Research: A Bibliometric Citation Meta-Analysis.” Journal of Business Research, no. 68 (2), pp. 380-390, 2015. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2014.06.010 .

I. Barahona et al. “Identifying research topics in marketing science along the past decade: a content analysis.” Scientometrics, no. 117 (1), pp. 293-312, 2018. https://doi.org/10.1007/s11192-018-2851-2 .

G. White et al., “Trends in international strategic management research from 2000 to 2013: text mining and bibliometric analyses.” Management International Review, no. 56(1), pp. 35-65, 2016. https://doi.org/10.1007/s11575-015-0260-9 .

Опубліковано
2019-04-26
Як цитувати
[1]
О. Штовба, БРЕНДИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В XXI СТОЛІТТІ: БІБЛІОМЕТРИЧНИЙ АНАЛІЗ, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 2, с. 43-51, Квіт 2019.
Номер
Розділ
Економіка та менеджмент