ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
Ключові слова:
компетентність, професійно-практична підготовка, професійне становлення, виробнича практикаАнотація
Розглянуто проблемні питання теоретичної і практичної підготовки студентів, а також проходження виробничої практики зі спеціальності. Визначено педагогічні умови формування фахової компетентності студентів в умовах професійно-практичної підготовки. Розроблено модель формування фахової компетентності майбутнього спеціаліста-випускника вищого навчального технічного закладу та вказані шляхи реформування системи її організаційно-методичного забезпечення.Посилання
1. Кремень В. Г. Освіта і наука України: шляхи модернізації (Факти, роздуми, перспективи) / В. Г. Кремень. — К. : Грамота, 2003. — 216 с.
2. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи: бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О. В. Овчарук. — К. : «К.І.С.», 2004. — 112 с. — ISBN 966-8039-50-5.
3. Полонский В. М. Словарь по образованию и педагогике / В. М. Полонский. — М. : Высш. шк., 2004. — 512 с.
4. Козир А. В. Компетентність як необхідний компонент професійної майстерності викладачів мистецьких дисциплін // Матеріали VІ культурологічні читання пам’яті Володимира Подкопаєва / Національний мовно-культурний простір України в контексті глобалізаційних та євроінтеграційних процесів : Всеукраїнська науково-практична конференція : зб. матер., Київ, 3 — 5 червня 2008 р. — Київ : ДАКККіМ, 2009.
5. Петрук В. А. Модель формування фахової компетентності в майбутніх випускників технічних ВНЗ у процесі двоступеневого навчання [Електронний ресурс] // е-журнал «Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвит-ку». — 2009. — Вип. 3. — Режим доступу :
http://www.intellect-invest.org.ua/ukr/pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n3_2009_st_7/.
6. Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін : моног. — Вінниця : УНІВЕРСУМ–Вінниця, 2006. — 292 с. — ISBN 966-641-204-7.
7. Гусарєв С. Д. Юридична деонтологія / С. Д. Гусарєв, О. Д. Тихомиров. — К. : ВІРА-Р. — 2002. — 506 с. —
ISBN 966-7807-03-7.
8. Мокин Б. И. Первые итоги реформы в Винницком государственном техническом университете / И. Б. Мокин,
Т. Б. Буяльская / Высшее образование: проблемы и перспективы развития : материалы вторых Академических чтений МАН ВШ. — Киев, 1995. — С. 125—126.
9. Мокин Б. И. Итоги восьмилетнего эксперимента по внедрению трехуровневой системы обучения «бакалавр—инженер—магистр» в ВГТУ // Вестник Международной академии наук высшей школы. — 1999. — № 3. — С. 74 — 80.
2. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи: бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О. В. Овчарук. — К. : «К.І.С.», 2004. — 112 с. — ISBN 966-8039-50-5.
3. Полонский В. М. Словарь по образованию и педагогике / В. М. Полонский. — М. : Высш. шк., 2004. — 512 с.
4. Козир А. В. Компетентність як необхідний компонент професійної майстерності викладачів мистецьких дисциплін // Матеріали VІ культурологічні читання пам’яті Володимира Подкопаєва / Національний мовно-культурний простір України в контексті глобалізаційних та євроінтеграційних процесів : Всеукраїнська науково-практична конференція : зб. матер., Київ, 3 — 5 червня 2008 р. — Київ : ДАКККіМ, 2009.
5. Петрук В. А. Модель формування фахової компетентності в майбутніх випускників технічних ВНЗ у процесі двоступеневого навчання [Електронний ресурс] // е-журнал «Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвит-ку». — 2009. — Вип. 3. — Режим доступу :
http://www.intellect-invest.org.ua/ukr/pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n3_2009_st_7/.
6. Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін : моног. — Вінниця : УНІВЕРСУМ–Вінниця, 2006. — 292 с. — ISBN 966-641-204-7.
7. Гусарєв С. Д. Юридична деонтологія / С. Д. Гусарєв, О. Д. Тихомиров. — К. : ВІРА-Р. — 2002. — 506 с. —
ISBN 966-7807-03-7.
8. Мокин Б. И. Первые итоги реформы в Винницком государственном техническом университете / И. Б. Мокин,
Т. Б. Буяльская / Высшее образование: проблемы и перспективы развития : материалы вторых Академических чтений МАН ВШ. — Киев, 1995. — С. 125—126.
9. Мокин Б. И. Итоги восьмилетнего эксперимента по внедрению трехуровневой системы обучения «бакалавр—инженер—магистр» в ВГТУ // Вестник Международной академии наук высшей школы. — 1999. — № 3. — С. 74 — 80.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 3433
Переглядів анотації: 832
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Б. І. Мокін, В. М. Мізерний, і О. М. Мензул, «ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ», Вісник ВПІ, вип. 5, с. 199–203, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).