ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНА ОСВІТА: РІЗНОМАНІТНІСТЬ ПАРАДИГМ

Автор(и)

  • А. М. Фасоля Інститут педагогіки НАПН України

Ключові слова:

особистість, особистісний смисл, особистісно зорієнтована освіта, культурологічна парадигма, саморозвиток, культурна самоідентифікація, суб'єкт, діалог

Анотація

Охарактеризовано існуючі парадигми особистісно зорієнтованої освіти. Розкрито сутність, зазначено ознаки, принципи, функції культурологічної парадигми, її відповідність вимогам часу.

Біографія автора

А. М. Фасоля, Інститут педагогіки НАПН України

старший науковий співробітник лабораторії літератур­ної освіти

Посилання

1. Подмазін С. І. Особистісно орієнтована освіта (Соціально-філософський аналіз) : дис. … докт. філос. наук : 09.00.03 — соціальна філософія та філософія історії. — Дніпропетровськ, 2006. — 446 с.
2. Гончаренко С. У. Освіта / Енциклопедія освіти // Акад. пед. наук України; гол. ред. В. Г. Кремень. — К. : Юрінком Інтер, 2008. — 1040 с.
3. Якиманская И. С. Технология личностно-ориентированного обучения в современной школе / И. С. Якиманская. — М. : Сентябрь, 2000. — 176 с.
4. Алексеев Н. А. Личностно-ориентированное обучение в школе / Н. А. Алексеев. — Ростов н/Д : Феникс, 2006. — 332 с.
5. Личностно ориентированное обучение : хрестоматия : для студентов гуманитарных факультетов высших учебных заведений / Сост. Е. О. Иванова, И. М. Осмоловская. — М. : СГУ, 2005. — 263 с.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 124

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
А. М. Фасоля, «ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНА ОСВІТА: РІЗНОМАНІТНІСТЬ ПАРАДИГМ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 192–195, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.