ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНА ОСВІТА: РІЗНОМАНІТНІСТЬ ПАРАДИГМ
Ключові слова:
особистість, особистісний смисл, особистісно зорієнтована освіта, культурологічна парадигма, саморозвиток, культурна самоідентифікація, суб'єкт, діалогАнотація
Охарактеризовано існуючі парадигми особистісно зорієнтованої освіти. Розкрито сутність, зазначено ознаки, принципи, функції культурологічної парадигми, її відповідність вимогам часу.Посилання
1. Подмазін С. І. Особистісно орієнтована освіта (Соціально-філософський аналіз) : дис. … докт. філос. наук : 09.00.03 — соціальна філософія та філософія історії. — Дніпропетровськ, 2006. — 446 с.
2. Гончаренко С. У. Освіта / Енциклопедія освіти // Акад. пед. наук України; гол. ред. В. Г. Кремень. — К. : Юрінком Інтер, 2008. — 1040 с.
3. Якиманская И. С. Технология личностно-ориентированного обучения в современной школе / И. С. Якиманская. — М. : Сентябрь, 2000. — 176 с.
4. Алексеев Н. А. Личностно-ориентированное обучение в школе / Н. А. Алексеев. — Ростов н/Д : Феникс, 2006. — 332 с.
5. Личностно ориентированное обучение : хрестоматия : для студентов гуманитарных факультетов высших учебных заведений / Сост. Е. О. Иванова, И. М. Осмоловская. — М. : СГУ, 2005. — 263 с.
2. Гончаренко С. У. Освіта / Енциклопедія освіти // Акад. пед. наук України; гол. ред. В. Г. Кремень. — К. : Юрінком Інтер, 2008. — 1040 с.
3. Якиманская И. С. Технология личностно-ориентированного обучения в современной школе / И. С. Якиманская. — М. : Сентябрь, 2000. — 176 с.
4. Алексеев Н. А. Личностно-ориентированное обучение в школе / Н. А. Алексеев. — Ростов н/Д : Феникс, 2006. — 332 с.
5. Личностно ориентированное обучение : хрестоматия : для студентов гуманитарных факультетов высших учебных заведений / Сост. Е. О. Иванова, И. М. Осмоловская. — М. : СГУ, 2005. — 263 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 614
Переглядів анотації: 147
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
А. М. Фасоля, «ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНА ОСВІТА: РІЗНОМАНІТНІСТЬ ПАРАДИГМ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 192–195, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).