ВИЗНАЧЕННЯ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

  • С. Б. Алєксєєв Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Ключові слова: попит, ринковий потенціал, торговельне підприємство, споживання

Анотація

Запропоновано визначення ринкового потенціалу підприємства як максимальних можливостей задоволення попиту цільових ринків за рахунок реалізації товарів та послуг. Запропоновано методику розрахунку ринкового потенціалу на підставі визначення інтегрального індексу зростання попиту на ринку та ринкової долі підприємства.

Біографія автора

С. Б. Алєксєєв, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри економіки підприємства

Посилання

1. Аткина Н. А. Стратегическое планирование использования рыночного потенциала предприятия [Электронный ре-
сурс] / Н. А. Аткина, В. Л. Ханжина, Е. В. Попов // Менеджмент в России и за рубежом. — № 2. — 2003. — Режим дос-
тупа: http:// www.dis.ru/library/manag/archive/2003/2/1070.
2. Банчева А. Оценка рыночного потенциала организации / А. Банчева // Маркетинг, 2007. — № 3(94). — С. 90—103.
3. Бронникова Т. С. Маркетинг : учеб. пос. / Т. С. Бронникова, А. Г. Чернявский. — Таганрог : изд-во «Кнорус»,
2008. — 130 с.
4. Воронков А. А. Методы оценки рыночного потенциала предприятия средствами маркетинговой информационно-
аналитической системы : автореф. дис. на соискание науч. степени кандидата экон. наук : 08.00.05. — Экономика и упр.
нар. хоз-вом / А. А. Воронков. — Санкт-Петербургский государственный финансово-экономический университет. —
СПб., 2004. — 12 с.
5. Ильяшенко С. Н. Маркетинговый анализ рыночных возможностей (рыночного потенциала) инновационного раз-
вития промышленных предприятий / С. Н. Ильяшенко, Ю. С. Шипулина // Вісник Сумського державного університету.
Серія Економіка. — 2003. — № 5(51). — С. 98—107.
6. Йеннер Т. Создание и реализация потенциала успеха как ключевая задача стратегического менеджмента / Томас
Йеннер // Проблема теории и практики управления. — 1999. — № 2. — С. 83—88.
7. Котлер Ф. Основы маркетинга : пер. с англ. / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг. — 2-е европ. изд. —
М.; СПб; К. : Издат. Дом «Вильямс», 1999. — 1056 с.
8. Салютина Т. Ю. Методология формирования и реализации аппарата анализа и планирования рыночного потенци-
ала организаций связи : автореф. дис. на соискание науч. степени доктора экон. наук : 08.00.05. — Экономика и упр. нар.
хоз-вом / Т. Ю. Салютина. — Московский технический университет связи и информатики (ГОУ ВПО МТУСИ). — М.,
2010. — 25 с.
9. Ханжина В. Структура рыночного потенциала предприятия [Электронный ресурс] / В. Ханжина, Е. Попов // Про-
блемы теории и практики управления. — 2001. — № 6. — Режим доступа: http://vasilievaa.narod.ru/20_6_01.htm
Як цитувати
[1]
С. Алєксєєв, ВИЗНАЧЕННЯ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 4, с. 36-39, 1.
Номер
Розділ
Економіка та менеджмент