АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
Ключові слова:
мотивація, навчально-пізнавальна діяльність, фундаментальна підготовкаАнотація
Розглянуто основні підходи до формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності, запропоновано підхід поетапного формування інтересу студентів до навчально-пізнавальної діяльності під час вивчення фундаментальних дисциплін.Посилання
1. Дутка Г. Я. Фундаменталізація математичної освіти економістів у контексті основних категорій філософії [Елект-
ронний ресурс] / Дутка Г. Я. — Режим доступу : http://www.social-science.com.ua/публікація/29.
2. Захарчук Т. В. Інноваційні технології навчання в сучасній школі [Електронний ресурс] / Т. В. Захарчук. — Режим
доступу : http://www.social- science .com.ua/публікація/263 _.
3. Клочко В. І. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей : моно-
графія / В. І. Клочко, А. А. Коломієць. — Вінниця : ВНТУ, 2012. — 202 с.
4. Кашканова Г. Г. Навчально-пізнавальна діяльність студента як єдність його операційних та мотиваційних компонен-
тів [Електронний ресурс] / Г. Г. Кашканова. — Режим доступу : http://conf.vstu.vinnica.ua/humed/2008/txt/kashkanova.php].
5. Бальзак О. Отец Горио. Гобсек / О. Бальзак. — Л., 1974. — 89 с.
6. Ильин Е. Мотивация и мотивы / Е. Ильин. — СПб. : Питер, 2003. — 512с.: ил. — (Серия «Мастера психологии»).
7. Ковалев В. И. Мотивы поведения и деятельность / В. И. Ковалев ; отв. ред. А. А. Бодалев. — М. : Наука, 1988. — 191 с.
8. Крушельницька Я. В. Фізіологія і психологія праці [Електронний ресурс] / Я. В. Крушельницька — Режим доступу
http://studentbooks.com.ua/content/view/946/76/1/1/.
9. Парфілова С. Л. Формуваня пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності / С. Л. Парфілова // Сучасні інфор-
маційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.
; редкол. : І. А. Зязюн (голова ) та ін. — Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця». — 2006. — Випуск 10 . — 500 с. [C. 81—84].
10. Брюс Уилкерсон. Семь законов учащегося : как научить любого человека чему угодно! Библейские принципы
для учителей, родителей и руководителей : пер. с англ. / Б. Уилкерсон. — К. : Путешествие по Библии, 2001. — 392 с. —
[пар. тит. л. англ.].
11. Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформативних дисциплін у вищій школі : моногр. / наук. ред. ака-
демік АПН України, д. пед. н., проф.. М. І. Жалдак. — К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. — 340 с
ронний ресурс] / Дутка Г. Я. — Режим доступу : http://www.social-science.com.ua/публікація/29.
2. Захарчук Т. В. Інноваційні технології навчання в сучасній школі [Електронний ресурс] / Т. В. Захарчук. — Режим
доступу : http://www.social- science .com.ua/публікація/263 _.
3. Клочко В. І. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей : моно-
графія / В. І. Клочко, А. А. Коломієць. — Вінниця : ВНТУ, 2012. — 202 с.
4. Кашканова Г. Г. Навчально-пізнавальна діяльність студента як єдність його операційних та мотиваційних компонен-
тів [Електронний ресурс] / Г. Г. Кашканова. — Режим доступу : http://conf.vstu.vinnica.ua/humed/2008/txt/kashkanova.php].
5. Бальзак О. Отец Горио. Гобсек / О. Бальзак. — Л., 1974. — 89 с.
6. Ильин Е. Мотивация и мотивы / Е. Ильин. — СПб. : Питер, 2003. — 512с.: ил. — (Серия «Мастера психологии»).
7. Ковалев В. И. Мотивы поведения и деятельность / В. И. Ковалев ; отв. ред. А. А. Бодалев. — М. : Наука, 1988. — 191 с.
8. Крушельницька Я. В. Фізіологія і психологія праці [Електронний ресурс] / Я. В. Крушельницька — Режим доступу
http://studentbooks.com.ua/content/view/946/76/1/1/.
9. Парфілова С. Л. Формуваня пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності / С. Л. Парфілова // Сучасні інфор-
маційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.
; редкол. : І. А. Зязюн (голова ) та ін. — Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця». — 2006. — Випуск 10 . — 500 с. [C. 81—84].
10. Брюс Уилкерсон. Семь законов учащегося : как научить любого человека чему угодно! Библейские принципы
для учителей, родителей и руководителей : пер. с англ. / Б. Уилкерсон. — К. : Путешествие по Библии, 2001. — 392 с. —
[пар. тит. л. англ.].
11. Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформативних дисциплін у вищій школі : моногр. / наук. ред. ака-
демік АПН України, д. пед. н., проф.. М. І. Жалдак. — К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. — 340 с
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 170
Переглядів анотації: 163
Як цитувати
[1]
А. А. Коломієць і І. М. Криворучко, «АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 129–134, Серп. 2014.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).