Analysis of factors, determining the behaviour of consumers at the market of fish and marine products
Keywords:
market of fish and marine products, price, qualityAbstract
The results of survey of consumers of fish are given in the article. The analysis of factors which influence the consumer choice is conducted. The pattern of consumption of fish and marine products is determined.References
1. Липсиц И. В. Коммерческое ценообразование : учеб. для вузов / И. В. Липсиц. — М. : Издательство БЕК, 1997. — С. 34—35.
2. Бондаренко Д. Человечество опустошает моря и океаны [Электронный ресурс] / Д. Бондаренко. — Режим доступу : http://Eizvestia.Com/World/Full /Chelovechestvo-Opustoshaet-Morya-I-Okeany. — Название с экрана.
3. Заєць В. Перспективи розвитку харчової галузі в Україні [Електронний ресурс] / В. Заєць. — Режим доступу : http://ibcontacts.com.ua/perspectyvy _rozvytku/. — Назва з екрану.
4. Симоненко А. Креветочный бум [Электронный ресурс] / Анна А. Симоненко. — Режим доступу :
http://www.investgazeta.net/kompanii-i-rynki/krevetochnyj-bum-155362/. — Название с экрана.
5. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика : учеб. / Е. П. Голубков. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. : Финпресс, 2003.
2. Бондаренко Д. Человечество опустошает моря и океаны [Электронный ресурс] / Д. Бондаренко. — Режим доступу : http://Eizvestia.Com/World/Full /Chelovechestvo-Opustoshaet-Morya-I-Okeany. — Название с экрана.
3. Заєць В. Перспективи розвитку харчової галузі в Україні [Електронний ресурс] / В. Заєць. — Режим доступу : http://ibcontacts.com.ua/perspectyvy _rozvytku/. — Назва з екрану.
4. Симоненко А. Креветочный бум [Электронный ресурс] / Анна А. Симоненко. — Режим доступу :
http://www.investgazeta.net/kompanii-i-rynki/krevetochnyj-bum-155362/. — Название с экрана.
5. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика : учеб. / Е. П. Голубков. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. : Финпресс, 2003.
Downloads
-
PDF (Українська)
Downloads: 277
Abstract views: 174
Published
2010-11-12
How to Cite
[1]
I. I. Korman, “Analysis of factors, determining the behaviour of consumers at the market of fish and marine products”, Вісник ВПІ, no. 4, pp. 50–55, Nov. 2010.
Issue
Section
Economics and management
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgment of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).