Analysis of factors, determining the behaviour of consumers at the market of fish and marine products

Authors

  • I. I. Korman Уманський національний університет садівництва

Keywords:

market of fish and marine products, price, quality

Abstract

The results of survey of consumers of fish are given in the article. The analysis of factors which influence the consumer choice is conducted. The pattern of consumption of fish and marine products is determined.

Author Biography

I. I. Korman, Уманський національний університет садівництва

викладач кафедри маркетингу

References

1. Липсиц И. В. Коммерческое ценообразование : учеб. для вузов / И. В. Липсиц. — М. : Издательство БЕК, 1997. — С. 34—35.
2. Бондаренко Д. Человечество опустошает моря и океаны [Электронный ресурс] / Д. Бондаренко. — Режим доступу : http://Eizvestia.Com/World/Full /Chelovechestvo-Opustoshaet-Morya-I-Okeany. — Название с экрана.
3. Заєць В. Перспективи розвитку харчової галузі в Україні [Електронний ресурс] / В. Заєць. — Режим доступу : http://ibcontacts.com.ua/perspectyvy _rozvytku/. — Назва з екрану.
4. Симоненко А. Креветочный бум [Электронный ресурс] / Анна А. Симоненко. — Режим доступу :
http://www.investgazeta.net/kompanii-i-rynki/krevetochnyj-bum-155362/. — Название с экрана.
5. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика : учеб. / Е. П. Голубков. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. : Финпресс, 2003.

Downloads

Abstract views: 174

Published

2010-11-12

How to Cite

[1]
I. I. Korman, “Analysis of factors, determining the behaviour of consumers at the market of fish and marine products”, Вісник ВПІ, no. 4, pp. 50–55, Nov. 2010.

Issue

Section

Economics and management

Metrics

Downloads

Download data is not yet available.