Теоретико-ігрове моделювання ефективності взаємодії «викладач–ВНЗ» в умовах урахування переговорної сили сторін
Ключові слова:
теорія ігор, гра в нормальній формі, рівновага штакельберга, чисті стратегіїАнотація
Теоретико-ігровий аналіз впливу переговорної сили зі взаємодією «викладач–ВНЗ» свідчить, що в умовах сучасної України система освіти буде деградувати внаслідок того, що раціональним вибором для викладача буде вибір стратегії діяльності «імітувати». Показано, що формальні критерії оцінки роботи викладача, які можуть бути застосовані з боку ВНЗ, не можуть привести до зміни вибору стратегії викладача. Описано механізми створення нових суспільних інститутів, які спонукають до вибору як викладачем, так і ВНЗ стратегії «працювати» в якості свого раціонального вибору.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 40
Переглядів анотації: 169
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
А. А. Шиян, С. М. Злепко, і В. О. Корнієнко, «Теоретико-ігрове моделювання ефективності взаємодії ‘викладач–ВНЗ’ в умовах урахування переговорної сили сторін», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 27–30, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Економіка, менеджмент та екологія
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).