Теоретико-ігрове моделювання ефективності взаємодії «викладач–ВНЗ» в умовах урахування переговорної сили сторін

  • А. А. Шиян
  • С. М. Злепко
  • В. О. Корнієнко
Ключові слова: теорія ігор, гра в нормальній формі, рівновага штакельберга, чисті стратегії

Анотація

Теоретико-ігровий аналіз впливу переговорної сили зі взаємодією «викладач–ВНЗ» свідчить, що в умовах сучасної України система освіти буде деградувати внаслідок того, що раціональним вибором для викладача буде вибір стратегії діяльності «імітувати». Показано, що формальні критерії оцінки роботи викладача, які можуть бути застосовані з боку ВНЗ, не можуть привести до зміни вибору стратегії викладача. Описано механізми створення нових суспільних інститутів, які спонукають до вибору як викладачем, так і ВНЗ стратегії «працювати» в якості свого раціонального вибору.
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
А. А. Шиян, С. М. Злепко, і В. О. Корнієнко, Теоретико-ігрове моделювання ефективності взаємодії ‘викладач–ВНЗ’ в умовах урахування переговорної сили сторін, Вісник Вінницького політехнічного інституту, № 1, с. 27-30, Лис 2010.
Номер
Розділ
Економіка, менеджмент та екологія