Теоретико-ігрове моделювання ефективності взаємодії «викладач–ВНЗ» в умовах урахування переговорної сили сторін

Автор(и)

  • А. А. Шиян
  • С. М. Злепко
  • В. О. Корнієнко

Ключові слова:

теорія ігор, гра в нормальній формі, рівновага штакельберга, чисті стратегії

Анотація

Теоретико-ігровий аналіз впливу переговорної сили зі взаємодією «викладач–ВНЗ» свідчить, що в умовах сучасної України система освіти буде деградувати внаслідок того, що раціональним вибором для викладача буде вибір стратегії діяльності «імітувати». Показано, що формальні критерії оцінки роботи викладача, які можуть бути застосовані з боку ВНЗ, не можуть привести до зміни вибору стратегії викладача. Описано механізми створення нових суспільних інститутів, які спонукають до вибору як викладачем, так і ВНЗ стратегії «працювати» в якості свого раціонального вибору.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 169

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
А. А. Шиян, С. М. Злепко, і В. О. Корнієнко, «Теоретико-ігрове моделювання ефективності взаємодії ‘викладач–ВНЗ’ в умовах урахування переговорної сили сторін», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 27–30, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Економіка, менеджмент та екологія

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>