Дворівнева модель вибору споживачів на лінійці продуктів
Ключові слова:
лінійка продуктів, модельний ряд, розподілена система, локальне управлінняАнотація
Запропоновано і програмно реалізовано модель вибору споживача на ранжованій за ціною лінійці продуктів певного призначення. Проведено дослідження процесів розподілу темпів продажів продуктів лінійки. Досліджено проблему локальної нестійкості лінійки продуктів.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 70
Переглядів анотації: 103
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
М. В. Васильська, В. А. Северілов, і Є. П. Хомин, «Дворівнева модель вибору споживачів на лінійці продуктів», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 35–40, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Автоматика та інформаційно-вимірювальна техніка
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).