Дворівнева модель вибору споживачів на лінійці продуктів

Автор(и)

  • М. В. Васильська
  • В. А. Северілов
  • Є. П. Хомин

Ключові слова:

лінійка продуктів, модельний ряд, розподілена система, локальне управління

Анотація

Запропоновано і програмно реалізовано модель вибору споживача на ранжованій за ціною лінійці продуктів певного призначення. Проведено дослідження процесів розподілу темпів продажів продуктів лінійки. Досліджено проблему локальної нестійкості лінійки продуктів.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 95

Опубліковано

2010-11-12

Як цитувати

[1]
М. В. Васильська, В. А. Северілов, і Є. П. Хомин, «Дворівнева модель вибору споживачів на лінійці продуктів», Вісник ВПІ, вип. 6, с. 35–40, Листоп. 2010.

Номер

Розділ

Автоматика та інформаційно-вимірювальна техніка

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають