ЗАСТОСУВАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ СТУДЕНТІВ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • І. В. Хом'юк, Вінницький національний технічний університет

Анотація

Обґрунтовано проблему контролю знань студентів у вищій школі. Розглянуто та проаналізовано використання інтерактивних технологій в контексті здійснення оцінювання навчальних результатів студентів з вищої математики.

Біографія автора

І. В. Хом'юк,, Вінницький національний технічний університет

професор кафедри вищої математики.

Посилання

1. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии : в 2 т. / С. Л. Рубинштейн. — М. : Педагогика, 1989. — Т. 2. — 43 с.
2. Аузіна А. О. Система комплексної діагностики знань студента / А. О. Аузіна, Г. Г. Голуб, А. М. Возна. — Львів :
Львів. банків. ін-т НБУ, 2002. — 38 с.
3. Оцінка знань студентів та якості підготовки фахівців (методичні та методологічні аспекти) : навч. посіб. / [А. Й. Яго-
дзінський, А. О. Муромцева, Л. В. Іванова та ін.] ; за ред. А. Й. Ягодзінського. — К. : ІЗМН, 1997. — 216 с.
4. Кондрашова Л. В. Методические рекомендации по специализированию активных методов обучения в преподава-
нии психологических дисциплин. — Кривой Рог : КГПИ, 1990. — 34 с.
5. Хом’юк І. В. Роль контрольно-ігрових занять з вищої математики в організації самостійної роботи студентів в тех-
нічному вузі / І. В. Хом’юк // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. Ушин-
ського. — Одеса, 2001. — Вип. 10—11. — C. 11—15.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 103

Як цитувати

[1]
І. В. Хом’юк, «ЗАСТОСУВАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ СТУДЕНТІВ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ», Вісник ВПІ, вип. 4, с. 127–131, Серп. 2013.

Номер

Розділ

Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.