ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УСНОГО ІНОЗЕМНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Ключові слова:
інформаційні технології, навчання, іноземні мови, усне мовленняАнотація
Розглянуто об’єктивні педагогічні умови використання комп’ютерних навчальних програм, що сприятимуть опануванню студентами комунікативних навичок у спілкуванні іноземною мовою та для контролю навчальних досягнень студентів ВНЗ.Посилання
1. Морська Л. І. Інформаційні технології у навчанні іноземних мов : навч. посіб. / Л. І. Морська. — Тернопіль : Астон, 2008. — 256 с.
2. Зимняя И. А. Интенсивное обучение инностранным языкам в высшей школе : учеб. пос. / И. А. Зимняя. — М. Из-дательство МГУ, 1987. — 185 с.
3. Морська Л. І. Теоретико-методичні основи розробки та застосування комп’ютерного педагогічного тесту : моног. / Л. І. Морська. — Тернопіль : Астон, 2006. — 160 с.
2. Зимняя И. А. Интенсивное обучение инностранным языкам в высшей школе : учеб. пос. / И. А. Зимняя. — М. Из-дательство МГУ, 1987. — 185 с.
3. Морська Л. І. Теоретико-методичні основи розробки та застосування комп’ютерного педагогічного тесту : моног. / Л. І. Морська. — Тернопіль : Астон, 2006. — 160 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 29
Переглядів анотації: 88
Опубліковано
2010-11-12
Як цитувати
[1]
Г. В. Абрамович і К. С. Оксимчук, «ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УСНОГО ІНОЗЕМНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 191–196, Листоп. 2010.
Номер
Розділ
Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, оскільки це сприяє продуктивним обмінам, а також швидшому і ширшому цитуванню опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).